۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵

اعتماد در گفتگو با مهر:

"قصد رقص قاصدک" جایزه داوران کودک جشنواره تئاتر بسیج را از آن خود کرد

"قصد رقص قاصدک" جایزه داوران کودک جشنواره تئاتر بسیج را از آن خود کرد

شاهرود-خبرگزاری مهر: نماینده داوران کودک دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج(شاهرود) گفت: نمایش "قصد رقص قاصدک" از استان مرکزی(اراک) از منظر داوران این جشنواره به عنوان بهترین کار ارائه شده در جشنواره انتخاب شد.

فاطمه اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه کمیته داوران دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج(شاهرود) در بیانیه نهایی خود بر اهمیت انتخاب متن مناسب به عنوان پایه و بازی خوب بازیگران، جذاب و شاد بودن داستان و انتخاب صحیح دکور تاکید شده بود که در پایان به "رضایونس فرد" کارگردان نمایش "قصد رقص قاصدک" جوایز نفیسی از سوی برگزارکنندگان جشنواره اعطا شد.

وی با یادآور یاینکه پیش از این نیز شهرام کرمی یکی از داوران بزرگسال این جشنواره گفته بود، چون مخاطبان ما کودکان هستند، قطعا بهترین قضات هم با خود آنهاست و قضاوت این کودکان کمک شایانی به گروه ها می کند تا به نواقص خود بهتر پی ببرند، تصریح کرد: این مهم ملاک اظهار نظر همه کارشناسان و داوران جشنواره برای انتخاب برترین ها بود.

نماینده داوران کودک دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج(شاهرود) افزود: شهرام کرمی، دکتر یدالله وفاداری و بهرام شاه‌محمدلو داوران بزرگسال و فاطمه اعتماد، هدیه رحمانی، ریحانه شاکری، گلرخ معروضی و محمدمهدی کلانتری داوران کودک این جشنواره بودند.

اعتماد خاطرنشان کرد: 10 گروه نمایشی از استان‌های تهران، کرمان، مرکزی، گلستان، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، اردبیل، خراسان رضوی و سمنان در این جشنواره شرکت داشتند.

وی در خاتمه اظهار داشت: 91 نفر در این گروه‌های حاضر در جشنواره فعالیت داشتند که از این تعداد 53 نفر مرد و 38نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دادند، 15نفر این تعداد جزو عوامل برگزاری نمایش‌ها بوده و مابقی افراد را بازیگران تشکیل داده بودند.

به گزارش مهر، این جشنواره در بخش کودک و عروسکی و با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، بیداری اسلامی، اجتماعی با دید فرهنگی و طنز در شهرستان شاهرود برگزار شد.

کد خبر 1794338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha