۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۲

غفاری در گفتگو با مهر:

موضوع فیلم "این یک رویا نیست" نباید رسانه‌ای می‌شد

موضوع فیلم "این یک رویا نیست" نباید رسانه‌ای می‌شد

محمود غفاری کارگردان فیلم "این یک رویا نیست" از رسانه‌ای شدن موضوع فیلم‌اش گله کرد و این امر را پس از دیده‌شدن اثر توسط هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر دانست.

محمود غفاری کارگردان فیلم سینمایی"این یک رویا نیست" با بیان این مطلب با گلایه از هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره فیلم فجر مبنی بر رسانه‌ای شدن موضوع این فیلم به خبرنگار مهر، گفت: فیلم "یک رویا نیست" برای نمایش در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود اما پس از نمایش آن برای هیات انتخاب، به من اعلام شد که باید تغییرات روی آن انجام گیرد و من هم به خواست آنها این تغییر را اعمال کردم.

وی در ادامه افزود: منتها پس از اصلاح دوباره فیلم "این یک رویا نیست"، هیات انتخاب بار دیگر فیلم را مردود اعلام کرد و من هم به دلیل احترام به رای هیات انتخاب و همچنین برای پرهیز از حاشیه‌ها هیچ اعتراضی نکردم اما متاسفانه رسانه‌ها از حاشیه‌سازی برای فیلم دست برنداشته‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی" این یک رویا نیست" که با ساخت این فیلم نخستین تجربه سینمایی خود را تجربه ‌کرده است در پایان گفت: این نکته برای من جای تعجب دارد که موضوع فیلم چگونه و چرا لو رفته است. من به عنوان کارگردان قوانین جشنواره را پذیرفتم اما نمی‌دانم به چه دلیلی موضوع فیلم لو رفته است.

این فیلم به دلیل داستانی که روایت می‌کند مورد انتقاد برخی رسانه‌ها قرار گرفته و رویکرد فیلمساز را در طرح موضوعات ممیزی مورد عتاب قرار داده‌اند.

کد خبر 1800394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha