۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰

با حضور قالیباف/

مجتمع تجاری و رفاهی لاله پارک تبریز به بهره برداری رسید

مجتمع تجاری و رفاهی لاله پارک تبریز به بهره برداری رسید

تبریز – خبرگزاری مهر: با حضور شهردار تهران، هتل و مجتمع تجاری ورفاهی لاله پارک در تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف ، شهردار تهران در آیین بهره برداری از مجتمع تجاری رفاهی لاله پارک در تبریز اظهار داشت: باید برای حل مشکلات شهرداری اعتماد سرمایه گذاران را به خوبی جذب کرد زیرا مشارکت بخش خصوصی عامل توسعه عمرانی کشور و حرکت پایدار اقتصادی است.

وی با تاکید بر تبدیل شهرداری به یک نهاد اجتماعی گفت: تبدیل شهرداری از یک نهاد و سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی نیازمند مشارکت تمام مردم در حوزه های مختلف شهری است.

علاوه بر این مرکز تجاری، مجموعه سالن همایش‌های این هتل تا پایان تیرماه و طبقه نخست هتل نیز تا پایان شهریورماه 92 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

هتل لاله مجموعه ‌ای است مشتمل بر یک هتل پنج ستاره و یک مرکز تجاری بزرگ که در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 92 هزار متر در حال احداث است.

از این میزان مساحت 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پارکینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مجموعه هتل که در 17 طبقه در حال احداث می‌باشد دارای دو طبقه زیرزمین و 15 طبقه فوقانی روی زمین است که در طبقه همکف آن بخش‌هایی نظیر لابی، کافی‌شاپ مدرن و کتابخانه پیش‌بینی شده است و استخر، جکوزی و دیگر امکانات خدماتی رفاهی نیز در این مجتمع فراهم است.

همچنین در این مجتمع یک سالن کنفرانس دو هزار مترمربعی که قابلیت تفکیک به سه سالن مجزا دارد نیز ایجاد شده است.

کد خبر 1811456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha