۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۵

فیروزی در گفتگو با مهر:

فرقی ندارد مربی آلومینیوم میثاقیان باشد یا مظلومی/ قرار بود نیم فصل بیایم

فرقی ندارد مربی آلومینیوم میثاقیان باشد یا مظلومی/ قرار بود نیم فصل بیایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیمش محکوم به کسب سه امتیاز دیدار روز جمعه است، گفت: دیگر برای ما فرقی ندارد اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم باشد یا پرویز مظلومی.

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم هرمزگان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این بازی برای ما شش امتیازی است و محکومیم در آن پیروز باشیم. شرایط ما به گونه‌ای است که باید در خانه خود حریفانمان را شکست بدهیم.

وی درباره تغییر سرمربی آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد: پرویز مظلومی و اکبر میثاقیان مربیان قابل احترامی هستند ولی برای ما فرقی ندارد چه کسی سرمربی این تیم باشد. ما به تنها چیزی که فکر می‌کنیم کسب سه امتیاز بازی و بهبود بخشیدن جایگاهمان در جدول است.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به دیدار این تیم مقابل سپاهان در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیه کنم ولی اگر چند لیدر نفت با فحاشی خود بازیکنان ما را از جریان مسابقه خارج نمی‌کردند، برابر سپاهان شکست نمی‌خوردیم. صنعت نفت شایسته قعرنشینی نیست ولی بازیکنانش استرس بردن دارند. این استرس به خاطر همین مسائل است که روی سکوها برای آنها رخ می‌دهد.

وی در پایان در خصوص اینکه قرار بود بعد از "آلبرتو کاستا" سرمربی صنعت نفت شود، گفت: باشگاه با من صحبت کرده و قرار بود نیم فصل سرمربی نفت شوم. همه در باشگاه موافق حضورم بودند ولی نمی‌دانم چرا یک شبه همه چیز تغییر کرد و "کاسیمیرو" به عنوان سرمربی انتخاب شد.

تیم فوتبال صنعت نفت روز جمعه این هفته در آبادان و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال میزبان آلومینیوم هرمزگان است.

کد خبر 1814774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha