۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸

امروز و با حضور سعدمحمدی/

وضعیت تیم ذوب‌آهن در نشست هیات مدیره بررسی می‌شود

وضعیت تیم ذوب‌آهن در نشست هیات مدیره بررسی می‌شود

سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از برگزاری نشست هیات مدیره با حضور مدیر عامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن برای بررسی وضعیت تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درحالی ساعت 16 امروز برگزار می‌شود که اردشیر سعدمحمدی مدیر عامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن هم به عنوان مهمان در این نشست حضور خواهد داشت.

برپایه این گزارش، در این نشست که قرار است به بررسی وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پرداخته شود، علاوه بر مدیر عامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، مهدی محمدرضایی، داوود شیران، علی اکبر ابرقویی‌نژاد، مجید فیض‌بخشیان و خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه هم حضور خواهند داشت.

داوود شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این خبر، در مورد انتخاب سعدمحمدی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن گفت: آقای سعدمحمدی فردی ورزشی هستند که امیدواریم با حضور و حمایت‌های ایشان، باشگاه و تیم ذوب‌آهن از وضعیت بحرانی فعلی نجات یافته و به روزهای اوج گذشته بازگردد.

سعدمحمدی که پیش از این مدیر عامل شرکت‌های "ملی فولاد ایران"، "ملی صنایع مس ایران" و "تهیه و تولید مواد معدنی ایران" بوده است، روز چهارشنبه هفته گذشته به عنوان جانشین صفرعلی براتی به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان معرفی شد. وی همچنین در گذشته در دو دوره عضو هیات مدیره شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان بوده است.


 

کد خبر 1816998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha