۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۲

خسروی در گفتگو با مهر:

فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد/طرح اختلافات جایز نیست

فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد/طرح اختلافات جایز نیست

سمنان-خبرگزاری مهر: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را برای همه قوا تمام کرد و دیگر باید فضای برادری بر کشور حاکم باشد.

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از نصایح رهبر معظم انقلاب به سران قوا و مسئولان نظام با بیان اینکه از این پس حتی طرح اختلافات هم به صلاح کشور و جایز نیست گفت: باید همه تلاش کنیم تا معیشت مردم بهبود یابد.

وی همچنین ضمن قدردانی از حضور قابل توجه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی22بهمن خاطرنشان کرد: همانطورکه مقام معظم رهبری اشاره داشتند مردم صاحبان واقعی نظام هستند و پشتیبان آن خواهند بود.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از قوای سه گانه برای ایجاد فضای وحدت و برادری افزود: اکنون در شرایطی هستیم که باید با وحدت مثال زدنی در مقابل دشمن مشترک بایستیم.

خسروی همچنین بر لزوم برنامه ریزی منسجم برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم گفت: گذشته ها را باید به فراموشی سپرد و برای آینده مردم برنامه ریزی درست کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار شهید حاج حسن شاطری گفت: حضور بی نظیر مردم شهیدپرور سمنان در این مراسم در واقع دفاع از آرمانهای انقلاب بود.

خسروی حضور مردم سمنان را در همه صحنه های دفاع از انقلاب درخشان و پر شور خواند و افزود: سمنان در تقدیم شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده سردارشهید حاج حسن شاطری در طول 8سال دفاع مقدس اظهار داشت:شهید شاطری برای ما اسوه تلاش و غیرت بوده و خواهد بود.

خسروی در خاتمه ضمن محکوم نمودن ترور این سردار شهید توسط رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مطمئن باشد که این اقدام آنان بی پاسخ نخواهد ماند.
 

کد خبر 1817165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha