۲۹ خرداد ۱۳۸۴، ۱۳:۲۳

با بازي پرويز پورحسيني و يكتا ناصر

احمد اميني تا چند روز ديگر اولين شب آرامش را كليد مي زند

مجموعه تلويزيوني "اولين شب آرامش" به كارگرداني "احمد اميني" تا چند روز ديگر در تهران كليد مي خورد.

به گزارش خبرنگار تلويزيوني " مهر"، اين مجموعه تلوزيوني كه متن آن به صورت مشترك توسط عباس نعمتي و سعيد شاهسواري به نگارش درآمده است، يك اثر اجتماعي به شمار مي رود كه حكايت از ترس دارد. ترسي كه گاه به سراغ فرزندان و افراد كم سن تر به جهت برخورد بزرگترها ايجاد مي شود و رنجشي كه براي كوچكترها در پي دارد.
 


نمايي از فيلم " عاشق مترسك " با بازي يكتا ناصر


در مجموعه تلويزيوني " اولين شب آرامش " كه تا يك هفته آينده در تهران كليد خواهد خورد پرويز پورحسيني، مهتاج نجومي، يكتا ناصر، اكرم محمدي، پوراندخت مهيمن و شبنم قلي خاني به عنوان بازيگران اصلي ايفاگر نقش هاي مختلف اثر خواهند بود.
همچنين ملك جهان خزايي به عنوان طراح صحنه و لباس، بهرام عظيم پور در سمت مشاور فيلمنامه و انتخاب بازيگر، شهنام شهباز زاده در سمت مدير توليد و ناصر شكوهي نيا به عنوان مدير تصويربرداري به فعاليت مي پردازند.
اين سريال كه تهيه كنندگي آن را سعيد شاهسواري بر عهده دارد به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما و در قالب 26 قسمت 45 دقيقه اي توليد مي شود.
لازم به ذكر است آخرين اثري كه از احمد اميني از تلويزيون پخش شد، مجموعه تلويزيوني "  بيگانه اي در ميان ما " بود كه داستان آن به  افراد مبتلا به ايدز مي پرداخت.

کد خبر 196986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha