۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۴۸

حبیب نژاد خبر داد:

صادرات هفت هزار تن ماهی مازندران به کشورهای آسیایی و اروپایی

صادرات هفت هزار تن ماهی مازندران به کشورهای آسیایی و اروپایی

بابلسر - خبرگزاری مهر: مدیرکل شیلات مازندران گفت: در ده ماهه نخست امسال، بیش از هفت هزار و 362 تن انواع ماهی استان به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیب نژاد ظهر یکشنبه در حلسه کارگروه شیلاتی مازندران  از صادرات بیش از 28 میلیون دلاری محصولات شیلاتی از استان مازندران به خارج از کشور در ده ماهه سال جاری خبر داد.

 

وی افزود: تا پایان دی ماه سالجاری بیش از  هفت هزار و 362 تن ماهی به ارزش بالغ بر 28 میلیون دلار به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر  شد.

 

حبیب نژاد این محصولات شیلاتی را شامل،هفت هزار و. 125 تن انواع ماهی پرورشی تازه به ارزش 27 میلیون و 966 هزار دلار، 156 کیلوگرم خاویار پرورشی به ارزش 136 هزار دلار، 221 تن ماهی منجمد کیلکا به ارزش 177 هزار دلار و 17 تن گوشت ماهی خاوریاری پرورشی به ارزش 204 هزار دلار عنوان داشت.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش محصولات شیلاتی صادراتی استان به خارج از کشور در ده ماهه امسال بالغ بر 28 میلیون دلار است افزود: این محصولات از شهرستان های ساری، بابل، بهشهر و آمل به کشورهای امارات، عراق، آذربایجان و ترکمنستان، فرانسه، آلمان و سوئیس صادر شد.

 

حبیب نژاد افزود: برنامه امسال صادارت محصولات شیلاتی استان، سه هزار و 780 تن بوده که با توجه به آمار ارائه شده نه تنها برنامه فوق محقق شده بلکه فراتر از آن صادرات محصولات شیلاتی داشتیم.

 

 

کد خبر 2000059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha