۱ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۴

جزیره هرمز آماده پذیرایی از گردشگران است

جزیره هرمز آماده پذیرایی از گردشگران است

هرمز - خبرگزاری مهر: مسئول ستاد تسهیلات نوروزی هرمز گفت: جزیره هرمز آماده پذیرایی از گردشگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زرنگاری صبح سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی که در بخشداری هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه جزیره هرمز آماده پذیرایی از گردشگران است افزود: با توجه به اینکه فصل گردشگری هرمز از بهمن ماه آغاز و تا آخر عید نوروز ادامه دارد همه دستگاه های برای حضور گردشگران تلاش می کنند.

مسئول ستاد تسهیلات نوروزی هرمز بیان داشت: برای بازدید از چهارمین فرش خاکی فقط در یک روز بیش از پنج هزار نفر وارد این جزیره باستانی شدند که امید می رود در صورت نگهداری آن تا پایان عید نوروز بالایی 24 هزار نفر از این فرش خاکی و جاذبه های این جزیره بازدید کنند.

معاون بخشدار هرمز خاطرنشان کرد: در سال گذشته 24 هزار نفر گردشگر از جزیره هرمز بازدید کردند که 20 درصد آن از قلعه پرتقالیها و 80 درصد به طبیعت گردی در هرمز پرداختند که مشخص می شود وضعیت امکاناتی امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده که نیاز است برای حضور گردشگران همه دستگاه های کمک کنند.

زرنگاری امنیت و آرامش روانی گردشگران را یکی از مسایل مهمی دانست که همه مسئولان باید به این امر همکاری لازم داشته باشند.

وی با اشاره به ترددهای دریایی به هرمز در سال گذشته عنوان کرد: روزانه هزار و 200 نفر گردشگر داخلی به جزیره هرمز سفر می کردند.

معاون بخشدار هرمز اظهارداشت: با توجه به اینکه دهکده گردشگری هرمز با حمایت بخش خصوصی راه اندازی شده از این پس جشنواره شب های هرمز با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای شهروندان و گردشگران می تواند در جهت جذب گردشگران موثر باشد.

وی افزود: برای سال جدید سفره هفت سین با خاک های رنکی در دهکده گردشگری هرمز پهن خواهد شد.

زرنگاری بیان داشت: در ایام نوروز دو پایگاه تفریحات دریایی در جزیره هرمز راه اندازی می شود که علاقه مندان به تفریحات دریایی می توانند از این ورزش مفرح استفاده کنند.

مسئول ستاد تسهیلات نوروزی هرمز با تشکر از حرکت خدا پسندانه کانون بانوان هرمز در جهت حمایت از کودکان سرطانی گفت: این حرکت خداپسندانه در جهت کمک به کودکان سرطانی در محدوده فرش خاکی و سنگ مرغان مبلغ 30 میلیون ریال جمع آوری که به این کودکان کمک شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه جزیره هرمز دارای قابلیت های بکر و دست نخورده ای است هموطنان می توانند از این جزیره دیدن کنند.

وی با تشکر از خبرگزاری مهر در جهت پوشش اخبار چهارمین فرش خاکی تصریح کرد: خبرگزاری مهر در جهت توسعه جزیره هرمز قدم های مثبتی برداشته است.

جزیره هرمز در 18 کیلومتری جنوب شرقی بندر عباس  و شمال شرقی جزیره قشم واقع شده است.

 

 

 
کد خبر 2001181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha