۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵

آرسن ونگر:

ماموریت غیرممکنی مقابل بایرن مونیخ پیش رو داریم

ماموریت غیرممکنی مقابل بایرن مونیخ پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت در بازی برگشت ماموریت غیرممکنی پیش روی وی و تیمش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال سه شنبه شب در ورزشگاه امارات با نتیجه 3 بر یک مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و تقریبا کار صعود این تیم دشوار شد.

آرسن ونگر پس از نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: باید سعی کنیم در بازی برگشت کار غیرممکنی انجام دهیم. ما دو جنگ پیش رو داریم. شاید جنگ آسان‌تر این باشد که به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم. برای این کار باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا اوضاع را عوض کنیم.

سرمربی آرسنال در ادامه اظهار داشت: یک حقیقت را پنهان نکنیم: ما دیدار بسیار مشکلی مقابل تیمی باکیفیت داشتیم. آنها اگر این کیفیت را نداشتند نمی توانستند ظرف سه سال گذشته دو بار فینالیست لیگ قهرمانان شوند. ما باید نهایت تلاش خود را به کار بندیم و اطمینان حاصل کنیم که اعتماد به نفس خود را بازمی یابیم.

ونگر ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که تردیدی در کیفیت آن وجود ندارد. آنها در 6 ماه گذشته وضعیت مثبتی داشته‌اند و همه بازیکنانش در نهایت قدرت به سر می برند. اما ما در حال حاضر در چنین وضعیتی قرار نداریم. اما چیزها خیلی سریع تغییر می‎کنند. ما می‌توانیم از پس انجام آن برآییم.

 

کد خبر 2002170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha