۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰

جک ویلشر:

افت آرسنال تقصیر "آرسن ونگر" نیست

افت آرسنال تقصیر "آرسن ونگر" نیست

هافبک تیم فوتبال آرسنال پس از شکست این تیم مقابل بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دفاع از سرمربی تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبا آرسنال سه شنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه امارات مقابل بایرن مونیخ تن به شکست داد. توپچی‌ها شنبه هم در رقابت‌های جام حذفی مقابل بلکبرن شکست خورده بودند و پیش از این هم از جام اتحادیه کنار رفته بودند.

"جک ویلشر" در حمایت از "آرسن ونگر" اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این مسائل به مربی تیم ربط داشته باشد. او ما را به زمین می‌فرستد و با ماست که بهترین کاری که می‌توانیم را در زمین انجام دهیم. او می‌تواند ما را تهییج کند.

هافبک آرسنال ادامه داد: بازیکنان مسئولیت پذیرند. آنقدر مردانگی داریم که این باخت‌ها را گردن بگیریم. ونگر 16 سال است که اینجا بوده و کارهای بزرگی با این تیم انجام داده است. فکر نمی‌کنم شما بتوانید او را سرزنش کنید.

ویلشر در خصوص شکست مقابل بایرن مونیخ گفت: نمی‌دانم چرا آغاز کندی داشتیم. شاید کمی آشفته بودیم و اضطراب داشتیم. نمی‌دانم. باید از این شکست درس بگیریم. وقتی شما مقابل تیمی خوب، شروع خوبی ندارید تنبیه می‌شوید. در نیمه دوم پا پیش گذاشتیم و یک گل را جبران کردیم و می‌توانستیم دومین گل را هم بزنیم اما دروازه‌بان آنها با یک مهار خوب مانع از به ثمر رسیدن گل شد. ما هنوز برای رسیدن به مرحله بعد شانس داریم.

کد خبر 2002288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha