۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۲

آلبیف در گفتگو اختصاصی با مهر:

در کشتی روسیه هم چنین تماشاگرانی نداریم/ از واکنش ایرانیان به وجد آمدم

در کشتی روسیه هم چنین تماشاگرانی نداریم/ از واکنش ایرانیان به وجد آمدم

قهرمان روس وزن 66 کیلوگرم کشتی المپیک پکن که با تیم ملی روسیه به جام‌جهانی تهران آمده، گفت: علاقمندان و تماشاگران کشتی روسیه نیز اینچنین همانند مردم ایران عاشق این رشته ورزشی نیستند.

اسلام بک آلبیف در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، در مورد دلیل حضور نداشتنش در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مسابقات جام جهانی 2013 -  تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور نداشتنم در ترکیب تیم تشخیص مربیان بوده و مربیان صلاح دیدند تا از "آدام کوراک" به جای من استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کوراک کشتی‌گیر فنی و جوانی است که آینده خوبی دارد، اضافه کرد: واقعا رقابت ما و سایر مدعیان در مسابقات قهرمانی کشور روسیه دیدنی خواهد بود.

قهرمان روس وزن 66 کیلوگرم کشتی المپیک پکن همچنین یادآود شد: کشتی در ایران جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و هیچ جای دنیا چنین تماشاچیان پر شور وعلاقمندی ندیده ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تماشاچیان روسیه نیز اینچنین هستند، تصریح کرد: حتی روسیه هم با این همه ستاره و قهرمان اینچنین مردم کشتی دوست ندارد و مطمئنا اگر چنین تماشاگرانی حامی کشتی گیران روس بودند، هیچ قدرتی جلودار آنان نبود.

آلبیف از شهرت و شناخته شدنش در ایران بسیار تعجب کرد و گفت: باورم نمی‌شود در ایران مرا می‌شناختند، در این چند روز در سالن مسابقات و خیابان همواره به من اظهار لطف کرده‌اند و در واقع با این حرکت‌ها، مرا به وجد آوردند.

کد خبر 2003391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha