۵ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۹

زنان سرپرست خانوار جزیره هرمز به کودکان سرطانی کمک کردند

زنان سرپرست خانوار جزیره هرمز به کودکان سرطانی کمک کردند

هرمز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل کانون فرهنگی زنان توانمند هرمز بیان داشت: زنان سرپرست خانوار عضو کانون فرهنگی زنان توانمند جزیره هرمز با همکاری بهزیستی هرمز 20 درصد از در آمد خود را به کوکان سرطانی اهدا کردند.

زینب زرنگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام مطلب فوق اظهارداشت: زنان سرپرست خانوار جزیره هرمزی در حاشیه رونمایی از فرش خاکی از محل فروش صنایع دستی و محلی مبلغ 30 میلیون ریال به کودکان سرطانی کمک کردند.

وی در تشریح وظایف کانوان فرهنگی زنان توانمند هرمز عنوان کرد: یکی از وظایف این کانون آموزش و اشتغالزایی برای خانواده های بی سرپرست و زنان بدسرپرست است و در کنار آموزش فرهنگ نوع دوستی نیز  آموزش داده می شود.

مدیر عامل کانون فرهنگی زنان توانمند هرمز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به فصل گردشگری جزیره هرمز و حضور گردشگران، بانوان هرمزی با فراهم ساختن امکانات خدماتی مانند پخت نان های محلی و فروش صنایع دستی این جزیره از مهمانان و گردشگران استقبال می کنند.

زرنگاری بیان داشت: این کانون طی تفاهم نامه ای با بخش خصوص در خصوص اشتغال بانوان در زمینه صنایع دستی حدود 100 نفر ثبت نام شده که به محض آماده شدن کارگاه های آموزش این بانوان مشغول به کار می شوند.
کد خبر 2004002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha