۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲

پس از تحریف تاریخ در "آرگو"

ادامه سیاه‌نمایی‌های بن‌افلک/ ایرانیان در شرایط وحشتناک زندگی می‌کنند!

ادامه سیاه‌نمایی‌های بن‌افلک/ ایرانیان در شرایط وحشتناک زندگی می‌کنند!

در حالی که میشل اوباما به صورت مستقیم از کاخ سفید و طی پیام ویدیویی اسم "آرگو" را به عنوان برنده معرفی کرد، بن افلک اعلام کرد که مردم ایران در شرایط وحشتناک زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکا، در مراسم اهدای جوایز هشتاد و پنجمین دوره اسکار که ساعتی پیش به پایان رسید، در آخرین بخش برنامه که نوبت به معرفی نام بهترین فیلم سال رسید، جک نیکلسون به روی صحنه رفت و اعلام کرد که میشل اوباما بانوی اول کاخ سفید نام برنده را به صورت ویدئو کنفرانس اعلام می‌کند.

میشل اوباما با باز کردن پاکتی که در دست داشت، پیش از اعلام نام "آرگو" به عنوان برنده، در پیامی از "کار خیلی حیاتی و مهم" سخن گفت و با اشاره بر تاثیر فیلم‌ها گفت: این فیلم‌ها ما را در زمان به عقب می برند و در سراسر جهان می‌چرخانند. او همچنین اشاره کرد: این فیلم ها مخاطبان را با خود به سراسر جهان می برند، ما را به گریه در می آورند، به ما چنگ می اندازند و ما را محکم در بر می گیرند.

به گفته میشل اوباما، این فیلم‌ها ما را به فکر فرو می‌برند و فکر ما را به راه‌های مختلف می برند و به ما یادآوری می کنند اگر ثابت قدم باشیم و به خودمان باور داشته باشیم، می توانیم به هر چه می‌خواهیم برسیم. 

بن افلک که در بخش کارگردانی و بازیگری نامزد دریافت جایزه نشده بود، با چهره‌ای که نگران و در عین حال سپاسگزار به نظر می رسید، پس از اعلام نامش میکروفون را در دست گرفت و گفت: من می‌خواهم از دوستانمان که همین الان در ایران در شرایط بسیار وحشتناکی زندگی می‌کنند، تشکر کنم!

او سپس از همسرش برای تاثیرگذار بودن ازدواجشان تشکر کرد.

در حالی که در میان فیلم های اسکاری امسال "لینکلن"، "سی دقیقه نیمه شب" و "آرگو" فیلم هایی کاملا سیاسی بودند و سرو صدای بسیاری در اطرافشان وجود داشت، آرگو موفق شد سه جایزه خیلی مهم بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین را دریافت کند. در همین حال "سی دقیقه نیمه شب" که درباره دستگیری بن لادن بود و با اعتراض پنتاگون روبه رو شده بود، تنها یک جایزه برای صدا دریافت کرد. سهم لینکلن هم دو جایزه بود که یکی از آنها برای بهترین بازیگر نقش مرد به دانیل دی لوییس رسید.

کد خبر 2005712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha