۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۳۲

کمیسیون امنیت ملی لایحه موافقتنامه همکاری امنیت در دریای خزر را بررسی کرد


کمیسیون امنیت ملی لایحه موافقتنامه همکاری امنیت در دریای خزر را بررسی کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی لایحه موافقتنامه همکاری امنیت در دریای خزر در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: بررسی لایحه موافقتنامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، موضوع اول مورد بحث اعضا بود و نظر به اهمیت ثبات و امنیت در دریای خزر برای دولت های حاشیه آن و با توجه به مسئولیت آنها در حفظ دریای خزر و توسعه پایدار منطقه و در راستای تحکیم  همکاری به منظور استفاده از دریای خزر برای اهداف صرفا صلح آمیز و تقویت و تعمیق همکاری های منطقه ای، لایحه مذکور از طرف دولت ارائه شده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون پس از بحث و بررسی لایحه و ارائه نظرات مرکز پژوهشهای مجلس، مقرر کردند با توجه به اهمیت لایحه، این موضوع مجددا با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط بحث و بررسی شود.

نقوی حسینی گفت: در ادامه جلسه، محسنی ثانی رییس کمیته امنیت در گزارشی از بررسی‌ها و پیگیری‌های امنیتی را ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را مطرح کردند.

در این جلسه تاکید شد که سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خلیج فارس و جزایر سه گانه در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

کد خبر 2007133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha