تحولات سوریه/

تایید هلاکت تروریست خطرناک سعودی/خبرهای ضد و نقیض درباره اوضاع استان الرقه

تایید هلاکت تروریست خطرناک سعودی/خبرهای ضد و نقیض درباره اوضاع استان الرقه

ادامه عملیات ارتش برای پاکسازی مناطق ناآرام از وجود تروریستها، به هلاکت رسیدن یکی از تروریستهای وهابی سعودی و انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره اوضاع استان الرقه، از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ، واحدهایی از نیروهای مسلح سوریه امروز به عملیات پاکسازی مناطق جوبر، مزارع الریحان و عدرا در حومه دمشق از وجود گروه های تروریستی ادامه دادند و خسارتها و تلفات سنگینی به این گروهها تحمیل کردند.

یک منبع مسئول به خبرنگار سانا گفت: واحدهایی از نیروهای ارتش در نزدیکی مسجد جامع در محله جوبر با تروریستها درگیر شدند و تعدادی از آنها را کشتند، تعدادی دیگر را زخمی و یکی از مخفیگاههای آنها را نابود کردند.

این منبع در ادامه افزود: واحدهایی از نیروهای مسلح سوریه، شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و تعدادی را نیز در مزارع الریحان در منطقه دوما واقع در غوطه شرقی و مزارع اطراف آن زخمی کرده و ابزارها و تجهیزاتی را که با آنها دست به ارتکاب جرم می زدند، منهدم کردند.

خبر دیگر اینکه، خبرنگار شبکه روسیا الیوم گزارش داد که تا کنون هیچ گونه تایید یا تکذیبی در خصوص خبرهای مبنی بر بازداشت استاندار الرقه منتشر نشده است.

این خبرنگار افزود: افراد مسلح کنترل قسمتی از شهر الرقه را  با استفاده از دو عامل کوچک بودن شهر و حضور کمرنگ نیروهای مدافع در آن در دست گرفته اند.

خبر دیگر اینکه، روزنامه الحیات که وابسته به رژیم آل سعود است، امروز رسما اعتراف کرد تروریست معروف سعودی به نام یزید محمد الشهری ملقب به ابو حفص در خاک سوریه به هلاکت رسیده است.

خاطر نشان می شود: این تروریست سعودی، مدتی پیش به سوریه رفته بود تا برای ارتکاب جنایات تروریستی،آموزشهای نظامی ببیند.

کد خبر 2012556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha