۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۱

متقاضیان مسکن ویژه 2 برابر شد/ مسکن ویژه 25 درصد ارزان‌تر از دیگر واحدها

متقاضیان مسکن ویژه 2 برابر شد/ مسکن ویژه 25 درصد ارزان‌تر از دیگر واحدها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تعداد ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران در 3 ماه اخیر دو برابر شده است، گفت: مسکن ویژه 25 درصد ارزان تر از دیگر آپارتمان‌های منطقه است.

فریبرز واحدی در گفتگو با مهر با بیان اینکه ثبت نام در مسکن ویژه شهر تهران در 3 ماه اخیر به دو برابر افزایش یافته است، گفت: تعداد متقاضیان مسکن ویژه نسبت به اوایل شروع ثبت نام با افزایش روبرو شده در حالی که تغییری در شرایط ثبت نام به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمتها در بخش مسکن موجب استقبال بیشتر مردم از این طرح شده است، افزود: قیمت آپارتمان‌های مسکن ویژه تهرانسر نسبت به قیمت واحدهای دیگر در این منطقه تفاوت زیادی دارد به طوری‌که قیمت آپارتمان در این بخش به 3 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است اما مسکن وِیژه تهرانسر 25 درصد ارزان تر برای متقاضیان تمام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص شرایط ساخت واحدهای مسکن ویژه تصریح کرد: این واحدها دارای مشاعات 40 متری شامل حیاط و پارکینگ در آپارتمان‌های 105 متری هستند و تراکم ساختمان‌ها در این پروژه ها کم است.

واحدی با بیان اینکه در صورت افزایش تقاضا، ساخت مسکن وِِیژه در سایت‌های دیگر هم ادامه می یابد، بیان کرد: متقاضیان برای ثبت نام در مسکن وِیژه باید شرایط لازم که در شیوه نامه ثبت نام اعلام شده را داشته باشند که عدم سابقه مالکیت از تاریخ یکم فروردین ماه 84، عدم استفاده از امکانات دولتی، سابقه سکونت 5 ساله در شهر تهران و توان پرداخت اقساط بیست میلیونی هر سه ماه از مهمترین شرایط مسکن ویژه در شهر تهران است.

کد خبر 2014530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha