۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳

اخبار تیم ملی فوتبال در اردوی امارات؛

تمرین تیم ملی در دو گروه برگزار شد/ بازیکنان سه تیم بدنسازی کردند

تمرین تیم ملی در دو گروه برگزار شد/ بازیکنان سه تیم بدنسازی کردند

تمرین عصر سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که برخی بازیکنان در زمین چمن تمرین کردند و بازیکنان سه تیم نیز به تمرینات بدنسازی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان تیم های استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران به جهت حضور در دیدارهای روز 28 اسفند لیگ برتر و خستگی ناشی از سفر، ریکاوری کردند. اما 9 بازیکنی که در گروه اول راهی امارات شده بودند پس از آنکه صبح سه شنبه در سالن بدنسازی تمریناتشان را پیگیری کردند، عصر سه شنبه در زمین چمن باشگاه ایرانیان به تمرینات تنیس فوتبال، ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و تمرین در فضای محدود پرداختند.

بازیکنان تیم های فوتبال استقلال، تراکتورسازی و نفت هم که با یک روز تاخیر خود را به اردوی تیم ملی رسانده بودند، پس از ریکاوری که داشتند در سالن بدنسازی باشگاه ایرانیان به تمرین پرداختند. تمرین عصر سه شنبه ملی پوشان ایرانی در حضور تعدادی از هموطنان ایرانی مقیم امارات برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده سازی اش را از روز 28 اسفندماه در باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرده است، روز ششم فروردین ماه سال آینده در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در کویت به مصاف تیم ملی فوتبال ایران کشور خواهد رفت.

 

کد خبر 2021352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha