۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۳

قربانی خبر داد:

راه اندازی 12 بازارچه صنایع دستی در لرستان/ "صدای بهار" رنگ فاطمیه گرفت

راه اندازی 12 بازارچه صنایع دستی در لرستان/ "صدای بهار" رنگ فاطمیه گرفت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان از راه اندازی 12 بازارچه صنایع دستی در شهرستانهای استان خبر داد.

سید قاسم قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال 12 بازارچه صنايع دستي در 10 شهرستان استان لرستان در ايام نوروز برای بازديد مهمانان نوروزی داير شده است.

وی افزود: در اين بازارچه ها، صنايع دستي استان لرستان به نمايش گذاشته شده تا مسافران نوروزي ضمن آشنایی با صنايع دستي لرستان، سوغات سفر خود به این استان را خریداری کنند.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان یادآور شد: در كنار عرضه صنایع دستی استان تعدادي از صنعتگران لرستانی به صورت زنده هنر زيباي خود را به نمايش گذاشته اند كه اين كار مورد توجه و استقبال مهمانان نوروزي گرفته است.

قربانی در ادامه سخنان خود به روند برگزاری جشنواره صدای بهار اشاره کرد و بیان داشت: با آغاز ایام فاطمیه از اين به بعد برنامه هاي جشنواره صداي بهار با حال و هواي این ایام برگزار مي شود.

وي گفت: مهم ترین برنامه های این جشنواره در ایام فاطمیه تعزيه خواني و مداحي بوده که از ابتدای این ایام اجرای برنامه ها آغاز شده است.

کد خبر 2023023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha