۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

حجت الاسلام میرعمادی:

محرومیت لرستان عمیق است/ اعتبار ویژه ای برای استان در نظر گرفته شود

محرومیت لرستان عمیق است/ اعتبار ویژه ای برای استان در نظر گرفته شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به عمق محرومیت لرستان خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای به این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری با تاکید بر اینکه بدون شک این اقدام بزرگ در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار حماسه اقتصادی بوده است اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کند انجام کارهای بزرگ در استان لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری شاهد یک رخداد عظیم در استان لرستان هستیم افزود: با وجود تزریق اعتبارات در زمینه های مختلف محرومیت استان لرستان ریشه دار و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم منطقه ای که سد و نیروگاه بختیاری قرار است در آنجا احداث شود بسیار محروم هستند افزود: در حال حاضر مردم این منطقه دارای مشکلات فراوانی از جمله عدم برق رسانی، آبرسانی، راه دسترسی مناسب و ... هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه مردم این منطقه زندگی سختی دارند بیان داشت: در این راستا مردم این منطقه از رئیس جمهور در سال جدید خواستار رفع این مشکلات هستند.

وی خواستار رفع مشکلات این منطقه شد و گفت: همچنین برای استان لرستان ردیف اضافه بودجه ای از سوی رئیس جمهور به عنوان عیدی مرم لرستان در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر توجه بیشتر دولت به استان لرستان عنوان کرد: در این راستا اعتبار ویژه ای برای استان لرستان به صورت اختصاصی در نظر گرفته شود.

کد خبر 2023659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha