۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

حجت‌الاسلام سعیدی:

فشار اقتصادی برای تسلیم شدن مردم است/تشديد تحريم ها سناريوي دشمنان نظام

فشار اقتصادی برای تسلیم شدن مردم است/تشديد تحريم ها سناريوي دشمنان نظام

نیشابور - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فشار اقتصادی روی بدنه مردم است تا آنها تسلیم دشمنان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی صبح شنبه در جمع تعدادی از مردم نیشابور در تکیه ابوالفضلی این شهر، اظهاركرد: اگر مردم تسلیم دشمن شوند، پاسخی در برابر تاریخ و شهدا نداریم.

وی با بیان اینکه دشمن دو برنامه سیاسی و اقتصادی در مقابله با کشورمان دارد، اظهار داشت: سناریو اقتصادی دشمن، تشدید تحریم‌ها است و حصر حقیقی اتفاق افتاده است.

وي بيان کرد: ملت و رهبری ما حامل پیام‌های بزرگی هستند که حق هیچ‌گونه عقب‌نشینی را نداریم و البته اگر در این عرصه‌ها بمانیم خط‌شکن تاریخیم.

این روحانی مسئول توضیح داد: اگر یک امتی بخواهد بدرخشد و این درخشش را بخواهد حفظ کند باید پای رهبری امتش بایستد و در این صورت بر جبهه کفر پیروز و حاکم روی زمین و پیشوا و الگوی دیگران می‌شود و عزت به‌جای ذلت و امنیت به‌جای ترس و وحشت می‌یابند.

سعیدی با اشاره به اینکه 34 سال از انقلاب می‌گذرد و بقای انقلاب تلاش و استقامت می‌خواهد، یادآور شد: بیش از دو هزار شهید بر تارک نیشابور می‌درخشد و امروز زن و مرد نیشابور باید در پیروی از شهدا مقابل جبهه کفر بایستند.

وی با بیان اینکه صحنه نبرد به داخل شهرها و منازل کشیده شده است، تاکید کرد: مردم باید معیشت خود را متناسب با وضعیت موجود تنظیم کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این شرایط یک عده به‌دنبال نبرد اقتصادی با آمریکا و یک عده دنبال ذخیره‌کردن اموال و گران‌تر کردن کالا هستند.

سعیدی با تفسیر آیات قرآن مجید، نتیجه گرفت: اگر مردم پای رهبری بایستند، اراده خدا بر این قرار می‌گیرد که پیروزی رقم بخورد.

وی با طرح این پرسش که چرا صدای ما را قطع می‌کنند، پاسخ داد: گسترش تشیع در همه دنیا مشهود است و انقلاب اسلامی، پرچم اهل بیت(ع) را در دنیا بلند کرده است و اسلام دارد در دنیا روز به روز نفوذ بیشتری می‌کند.

این مقام ارشد سپاه پاسداران تحلیل کرد: دشمن به‌دنبال اخلال در انتخابات و به‌دنبال عناصر قدرت‌طلب است و قصد دارد موج ایجاد کند تا فتنه دیگری پدید آورد.

سعیدی با بیان اینکه اگر یک توده‌ای صد سال هم در زندان روی اصول غلط اعتقادی بایستند، ارزش ندارد، اضافه کرد: هر استقامتی ارزش ندارد و ایستادگی برای هدف مشروع ارزشمند است.

کد خبر 2024065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha