۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۴۳

کرانچار بیان کرد:

خوشحالم بازیکنان 120 دقیقه دوام آوردند/ خلعتبری واقعا مصدوم بود

خوشحالم بازیکنان 120 دقیقه دوام آوردند/ خلعتبری واقعا مصدوم بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش می‌توانست چند گل دیگر به استقلال بزند، گفت: خوشحالم بازیکنانم 120 دقیقه دوام آوردند و موفق شدند در ضربات پنالتی پیروز بازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی استقلال و سپاهان در جمع خبرنگاران درباره پیروزی تیمش ضمن بیان مطلب فوق گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و خوشحالم که موفق شدند 120 دقیقه دوام بیاورند. آنها نشان دادند تیم ما آماده است. البته امیدوارم پس از این هم شاهد چنین مسابقات زیبایی از استقلال و سپاهان باشیم.

وی در خصوص اینکه شانس چقدر در پیروزی سپاهان نقش داشته است، تاکید کرد: ما بازی را در حالی آغاز کردیم که سرشار از اعتماد به نفس بودیم. البته این را هم می‌دانستیم که استقلال تیم قدرتمندی است و سرشار از بازیکنان و نفرات خوب است. به هر حال ما نیمه اول بر بازی کنترل بیشتری داشتیم تا اینکه فرشید طالبی از بازی اخراج شد. در هر صورت ما دو، سه موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که اگر جواهیر سوکای دقت می‌کرد می‌توانستم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: پنالتی مشخص کرد که شانس نقش اصلی را در فوتبال دارد. البته نباید از نقش شهاب گردان دروازه‌بان خودمان در ضربات پنالتی چشم پوشید.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مصدومیت محرم نویدکیا و احتمال نرسیدن او به بازی لیگ قهرمانان آسیا، یادآور شد: مصدومیت محرم زیاد وخیم نیست. البته نه تنها نویدکیا، که ما باید طراوت را به تمام بازیکنانمان برگردانیم تا در بازی بعد در لیگ قهرمانان آسیا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

کرانچار همچنین درباره اینکه این پیروزی چقدر در تعقیب و گریز استقلال و سپاهان در لیگ برتر نقش خواهد داشت، گفت: نتیجه بازی امروز اثر مثبتی روی روحیه بازیکنان سپاهان می‌گذارد. این پیروزی نشان داد ما در ورزشگاه آزادی و در رویارویی مستقیم با استقلال شانس 50 به 50 داریم. ولی ما فعلا به صورت مستقیم روی بازی بعدی با استقلال در لیگ حساب نمی‌کنیم چون ابتدا باید به مصاف الاهلی برویم، سپس با نفت تهران بازی کنیم و مجددا رویاروی الاهلی قرار بگیریم. بعد از این مسابقات است که به سراغ استقلال می‌آییم.

" آیا فکر نمی‌کنید برنده واقعی دیدار استقلال و سپاهان حریفان این دو تیم در آسیا هستند"؟ وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران، تاکید کرد: قبول دارم که زمان کوتاهی تا بازی بعدی داریم. در واقع ما نمی‌توانیم سراغ تمرینات تاکتیکی برویم ولی هم نحوه بازی و هم چینش بازیکنان ما مشخص است و چیزی برای پنهان کردن نداریم. ما فقط دو روز فرصت داریم تا شادابی و طراوت را به بازیکنانمان برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره خبر مصدومیت خلعتبری قبل از بازی با استقلال و اینکه آیا این خبر حربه تاکتیکی بوده است، گفت: پزشکان تیم ملی آزمایش MRI گرفته و تایید کرده بودند که خلعتبری از قسمت بیرونی عضله ران مصدوم بود ولی پزشکان ما با تدابیر خاص او را سر پا آوردند و برای مسابقه آماده کردند.

تیم‌‌های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان موفق شد استقلال را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به فینال مسابقات راه یابد.

کد خبر 2024314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha