۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

با انتشار پیامی/

منوچهر متکی از مردم کردستان تقدیر کرد/کردستان را با کردستانی ها بسازیم

منوچهر متکی از مردم کردستان تقدیر کرد/کردستان را با کردستانی ها بسازیم

سنندج - خبرگزاری مهر: منوچهر متکی با انتشار پیامی از استقبال و مهمان نوازی های مردم استان کردستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متکی در ایام تعطیلات سال جاری در سفری سه روزه وارد استان کردستان و با حضور در شهرهای مختلف این استان با شماری از مردم دیدار و گفتگو کرد.

 
منوچهر متکی در جریان سفر سه روزه خود به استان کردستان ضمن حضور در شهرستان های مختلف استان کردستان از جمله سقز، سنندج، مریوان، کامیاران و بیجار با مردم دیدار و گفتگو کرد که هر چند در شماری از شهرها از سخنرانی وی در مساجد و حتی در منازل شخصی نیز جلوگیری شد.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعد از پایان سفر خود به استان کردستان با انتشار پیامی در سایت شخصی خود از مهمان نوازی کردستانی تقدیر کرده است.
 
در پیام منوچهر متکی خطاب به مردم کردستان آمده است: هم میهنان عزیز کردستانی، توفیق سفر و دیدار با مردم عزیز دیار دیرین کردستان در روزهایی از نوروز کهن برای اینجانب فرصت مغتنمی بود تا ضمن تجدید دیدار با دوستان و خویشان، گفت و شنودی با اقشار مختلف مردم در روزهای آغازین سالی که نوید حماسه های سیاسی و اقتصادی در کشور را می دهد، داشته باشم.
 
در ادامه این پیام آمده است: دینمداری، میهمان نوازی، خونگرمی، صداقت و صراحت در بیان مشکلات و مطالبات، دریافت هایی است که در نشست های صمیمانه با عزیزان آن دیار به ویژه در سنندج، مریوان، بیجار، سقز، کامیاران، بانه، دیواندره، حسن آباد، دهگلان و موچش داشته ام.
 
متکی در بخش دیگری از پیام خود ضمن گلایه از مسئولان شهرستان قروه آورده است: از مردم عزیز شهرستان قروه به دلیل آنکه با کوته بینی برخی از مسئولین آن شهر امکان دیدار و گفت و گو حتی در حریم شخصی منازل شهروندان فراهم نشد عذرخواهم و امیدوارم در آینده ای نزدیک قضای آن را بجا آورم.
 
در پایان پیام متکی خطاب به مردم استان کردستان آمده است: از میهمان نوازی صمیمانه مردم مهربان کردستان صمیمانه سپاسگزارم و ان شاءالله گوشه هایی از فرازهای این گفت و گوها و پرسش های مطرح شده را در قالب سفرنامه ای کوتاه مکتوب و منتشر خواهم کرد. سرآغاز این سفرنامه حاوی این پیام خواهد بود: "کردستان را با کردستانی ها بسازیم".
 
کد خبر 2025259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha