۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

گردان در گفتگو با مهر:

پیروزی مقابل نفت تهران برای سپاهان اهمیت دارد/ شکست الاهلی را جبران می‌کنیم

پیروزی مقابل نفت تهران برای سپاهان اهمیت دارد/ شکست الاهلی را جبران می‌کنیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: پیروزی سپاهان در بازی روز شنبه مقابل نفت تهران برای ما بسیار اهمیت دارد.

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی فردای تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: پیروزی در بازی مقابل نفت برای ما اهمیت بسیاری دارد و ما برای ماندن در کورس قهرمانی باید مقابل نفت تهران هم به پیروزی برسیم و امیدوارم که پیروز این مسابقه شویم.

وی با اشاره به شکست تیمش مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: باید بگویم ما در این مسابقه واقعا شکست سختی خوردیم واین شکست کار را برای ادامه دشوار می‌کند اما ما باید برای بازی برگشت تلاش بیشتری انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

دروازه‌بان سپاهان با اشاره به بازی برگشت تیمش مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: هر چند که به خوبی می‌دانیم رسیدن به پیروزی در عربستان مقابل تیم الاهلی کار سختی است اما تلاش می‌کنیم که با پیروزی عربستان را ترک کنیم.

وی اضافه کرد: به نظرم با توجه به خستگی بازیکنان تیم، این نتیجه هم قابل پیش بینی بود هرچند که تیم الاهلی هم خیلی خوب بازی کرد و حق این پیروزی را داشت.

سپاهان فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف نفت تهران می‌رود.

 

 

 

کد خبر 2026074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha