۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

جهان عالیان در گفتگو با مهر:

برنامه‌ریزی بهتر به سپاهان کمک می‌کند/ فرصت اشتباه نداریم

برنامه‌ریزی بهتر به سپاهان کمک می‌کند/ فرصت اشتباه نداریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظر من برنامه‌ریزی بهتر مسئولان فدراسیون می‌تواند به تیم ما برای موفقیت در آسیا کمک کند.

امین جهان‌عالیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط سپاهان برای کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما باید در بازی‌های آینده خود به پیروزی برسیم و در این بازی‌ها فرصت اشتباه نداریم بنابراین باید با همه توان قدم به این رقابت‌ها بگذاریم.

وی با اشاره به باخت روز سه‌شنبه تیمش مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: به نظرم یکی از دلایل باخت ما در بازی با الاهلی خستگی بسیار بود زیرا ما قبل از این بازی، مسابقه سنگینی با استقلال برگزار کردیم ولی در بازی با الاهلی نتوانستیم به خوبی ظاهر شویم.

هافبک سپاهان تصریح کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و هرچند که ما در بازی الاهلی تمام تلاش خود را کردیم اما با توجه به خستگی موجود از بازی‌های قبل به خصوص بازی مقابل استقلال نتوانستیم آنطور که لازم است، قدم به میدان بگذاریم.

وی به لزوم توجه بیشتر مسئولان فدراسیون فوتبال به نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: به نظرم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ باید بیش از گذشته به نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی توجه کنند چون به نظر من برنامه‌ریزی بهتر می‌تواند خیلی به تیم ما در راه صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

سپاهان از ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از تیم نفت تهران میزبانی می‌کند.

کد خبر 2026078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha