۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۱

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران در حمایت از احیای دانشگاه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران در حمایت از احیای دانشگاه

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران با ارسال اطلاعیه‌ای حمایت خود را از اقدام شایسته وزیر بهداشت در زمینه جدا سازی این دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با جداسازی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران اطلاعیه ای را در زمینه حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
« ثُمَّ أَنْزَلَ اللَّهُ سَکینَتَهُ عَلى‏ رَسُولِهِ وَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ وَ أَنْزَلَ جُنُوداً لَمْ تَرَوْها وَ عَذَّبَ الَّذینَ کَفَرُوا وَ ذلِکَ جَزاءُ الْکافِرینَ * ثُمَّ یتُوبُ اللَّهُ مِنْ بَعْدِ ذلِکَ عَلى‏ مَنْ یشاءُ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ »

با درود به روح پر فتوح بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب و همچنین لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر حضور در صحنه‌های حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با تشكر از تصمیم اخیر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكی استاد ارجمند جناب آقای دكتر طریقت منفرد در خصوص احیای مجدد دانشگاه علوم پزشكی ایران، بسیج دانشجویی این دانشگاه اعلام می‌دارد همان گونه كه بر همگان واضح و مبرهن است، پایه‌‌های این تصمیم بزرگ بر مبنای خدمت رسانی هرچه بیشتر به ملت شریف ایران و به دور از هرگونه جاه طلبی و نفسانیات اتخاذ شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران ضمن اعلام حمایت از این مهم و حضور صد در صدی در این احیای مبارک، این حماسه را به تمامی بانیان نظام سلامت و فراگیران علوم پزشكی تبریک عرض كرده و ضمن دعوت از كلیه جامعه دانشگاهی علی الخصوص دانشگاه علوم پزشكی ایران، خواستار همفكری، همكاری و یكدلی بین عزیزان می‌باشیم، تا به فضل پروردگار متعال، عنایات حضرت بقیه الله الاعظم – ارواحنا له الفداه – و در سایه راهنمایی‌ها و ارشادات رهبر معظم انقلاب، خدمتگزار ملت عزیزمان در عرصه سلامت باقی بمانیم و با تمام قدرت در مسیر رشد و تعالی دانشگاه گام برداریم.

در انتها ضمن آرزوی توفیق الهی برای جناب آقای دكتر اعتمادیان سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشكی ایران و همكارانشان، بار دیگر بیعت خود را با ایشان و مسئولان نظام در مسیر ارزش‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله) اعلام می‌داریم. باشد كه در عمل به این مهم از مسیر رضایت خداوند ذره‌ای غافل نشویم. "

کد خبر 2028750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha