۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۱۲

انصاری خبر داد:

اعزام بالگرد با قابليت پرواز در شب به مناطق زلزله‌زده دشتی

اعزام بالگرد با قابليت پرواز در شب به مناطق زلزله‌زده دشتی

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدير ايمني، بهداشت، محيط زيست ، مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت نفت و گاز پارس از اعزام بالگرد با قابليت پرواز در شب به مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال وقوع زمين لرزه 6.1 ريشتري و پس لرزه هاي متعدد در غرب استان بوشهر، كميته بحران شركت نفت و گاز پارس با درخواست كميته بحران سازمان منطقه ويژه انرژي پارس براي امدادرساني به آسيب ديدگان تشكيل شد.

مظاهر انصاري با اعلام اين خبر اظهار داشت: بر اساس تصميمات اين كميته علاوه بر اعلام آماده باش جهت امداد رساني و كمك به حادثه ديدگان به همه فازهاي پارس جنوبي، يك فروند بالگرد با قابليت پرواز در شب به همراه پنج دستگاه آمبولانس، پنج پزشك و پنج پرستار به منطقه حادثه ديده اعزام شده است.

دبير كميته مديريت بحران شركت نفت و گاز پارس يادآور شد: همچنين دو دستگاه لودر و يك دستگاه بيل مكانيكي به همراه 200 تخته پتو و دو عدد ژنراتور نيز براي تامين نيازهاي آسيب ديدگان به منطقه اعزام شده است.

مدير ايمني، بهداشت، محيط زيست، مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت نفت و گاز پارس اعلام كرد: مديرعامل شركت نفت و گاز پارس و مديرعامل سازمان منطقه ويژه پارس برای تسريع در امدادرساني با بالگرد به منطقه حادثه ديده عزيمت کرده‌اند. همچنين كميته بحران در سازمان منطقه ويژه با شركت همه اعضا و به صورت شبانه روزي در حال مديريت اقدامات امدادي است.

انصاري در پايان اين مصاحبه خاطرنشان كرد: اين زمين لرزه و پس‌لرزه‌هاي آن هيچ گونه خللي در فعاليت‌هاي پالايشگاه‌هاي منطقه ويژه پارس به وجود نياورده و توليد گاز در همه سكوها و پالايشگاه ها به صورت طبيعي در حال انجام است.

کد خبر 2029523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha