۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۰۸

مراسم یادبود عسل بدیعی با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد

مراسم یادبود عسل بدیعی با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد

جمع کثیری از مردم و اهالی فرهنگ و علی دایی به عنوان یک چهره مطرح ورزشی در مراسم ختم عسل بدیعی که در مسجد نور برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی بازیگر جوان که با اهدای اعضای بدنش به هفت بیمار جان دوباره بخشید در مسجد نور تهران  برگزار شد.

در این مراسم هم همچون مراسم تشییع پیکر وی چه در مقابل تالار وحدت و چه در بهشت‌ زهرا، تعداد زیادی از مردم و هنرمندان حضور داشتند. خانواده داوودنژاد، علی سرتیپی، محمدرضا شریفی‌نیا، فرزاد موتمن، علی دهکردی، غلامرضا موسوی، ملکه رنجبر، قربان نجفی، فرهاد بشارتی، رضا ناجی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، حبیب دهقان‌نسب، پولاد کیمیایی، کیانوش عیاری، حسام نواب‌صفوی، فاطمه گودرزی، سعید پیردوست، ابوالحسن داودی، طناز طباطبایی، پوریا پورسرخ، علیرضا خمسه، الهام پاوه‌نژاد، لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، کوروش سلیمانی و ... از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حاضر شدند.

حضور جانیار عرب‌نیا فرزند آن بازیگر در کنار فریبرز عرب‌نیا پدرش بیشتر از دیگر حاضران جلب توجه می‌کرد و مردم سعی داشتند خود را به آنها رسانده و همدردی کرده و تسلیت بگویند.

همانطور که در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی هم تعدادی از حاضران سعی داشتند با هنرمندان عکس یادگاری بگیرند در این مراسم این اتفاق تکرار شد و حضور علی دایی نیز این اتفاق را دو چندان کرد.

حجت‌الاسلام یاری که به عنوان خطیب در مراسم حاضر بود چندین بار درباره این مساله تذکر داده و خواستار رعایت سکوت و احترام مراسم شد. مراسم تا اندازه‌ای شلوغ بود که تعدادی از هنرمندان امکان حضور در مسجد را نیافتند. برخی از آنها در بیرون مسجد منتظر ماندند تا موفق شوند به صاحبان مجلس تسلیت بگویند عده‌ای نیز موفق به دیدار خانواده بدیعی و رضا داودنژاد نشدند.

 

 



 




 




 
 

کد خبر 2029636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha