۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال؛

صبا به دنبال دهمین پیروزی در شانزدهمین میزبانی لیگ دوازدهم / صبا رکورددار تساوی در لیگ ایران

صبا به دنبال دهمین پیروزی در شانزدهمین میزبانی لیگ دوازدهم / صبا رکورددار تساوی در لیگ ایران

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم به دنبال کسب دهمین پیروزی خود در شانزدهمین بازی خانگی دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم سایپا البرز به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته پانزدهم از دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا جمعه بیست و سوم فروردین ماه آغاز می شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خانه میزبان سایپا البرز خواهد بود.

صبای قم در دو دیدار اخیر خود در چارچوب رقابت های رسمی از لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران نتوانسته است تیم فوتبال سایپا البرز را شکست بدهد و در آخرین بازی لیگ برتر این تیم نیز با دو گل شکست خورده است به همین دلیل در این بازی سخت به دنبال کسب پیروزی است.

به همین خاطر سرمربیان دو تیم صبای قم و سایپا البرز شاید در آخرین نشست خبری که ممکن است هر دو مربی بر روی نیمکت این دو تیم بنشینند، از ساعت 18:45 دقیقه امروز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه در باشگاه صبای قم حاضر می شوند و به سئوالات رسانه ها پاسخ خواهند داد.

یک نکته در خصوص تیم فوتبال سایپا البرز این است که شاگردان مجتبی تقوی بعد از پیروزی هفته پانزدهم لیگ این فصل که در دور رفت بازی ها در بازی خانگی خود در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل تیم فوتبال  صبای قم کسب کردند، 9 هفته انتظار کشیدند تا پیروزی بعدی را به دست بیاورند.

آنها در بازی رفت با وجود اینکه برتری آنچنانی نسبت به تیم صبای قم نداشتند اما با توجه به پنالتی اشتباهی که داور آن برایشان گرفت ابتدا گل نخست را به صبای قم زدند و سپس با زدن گل دوم در آشفتگی روانی بازیکنان صبا، بازی نیم فصل اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

شاید این بازی آخرین مسابقه ای باشد که تقوی و مرفاوی به عنوان سرمربیان سایپا البرز و صبای قم در لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل یکدیگر قرار می گیرند، زیرا هر دو مربی در لیگ امسال نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید نظر مدیران دو باشگاه با سابقه لیگ برتر ایران را تامین کنند و در طول بازی های این فصل بارها تا آستانه اخراج و برکنار نیز پیش رفته اند.

در جدول رده بندی لیگ برتر دوازدهمین دوره فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس تا پایان هفته سی و یکم که البته یک دیدار آن بین استقلال تهران و گهر شهرداری دورود عصر جمعه برگزار می‌شود، تیم فوتبال سایپا البرز با کسب 42 امتیاز در مکان نهم ایستاده است و شاگردان صمد مرفاوی در صبای قم با کسب 41 امتیاز در رتبه دهم قرار دارند.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال دیدار صبای قم و سایپا البرز از ساعت 17:30 دقیقه عصر جمعه بیست و سوم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود در حالی که صبا شانزدهمین بازی خانگی را انجام می دهد و از 31 بازی قبل نیز تنها 9 پیروزی کسب کرده است.
 

کد خبر 2030718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha