۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۳۴

اعتراض بسیج تربیت مدرس:

تعطیلی دانشگاه ها در آستانه انتخابات اشتباه است

تعطیلی دانشگاه ها در آستانه انتخابات اشتباه است

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به مصوبه برگزاری زودهنگام امتحانات دانشگاه ها گفت: دانشجویان می توانند با برگزاری برنامه ها یا نشست های مختلف با تحلیل تیم و برنامه کاندیداها این تحلیل ها را به جامعه منتقل کنند و تعطیلی دانشگاه ها در این برهه حساس اقدامی اشتباه و درجهت کاهش شور و نشاط انتخاباتی است.

امیر حسین ثابتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار در ایجاد نشاط و شور سیاسی در کشور حضور دانشجویان هستند، گفت: دانشجویان می توانند با برگزاری برنامه ها یا نشست های مختلف اقدام به تحلیل تیم و برنامه کاندیداها کنند و این تحلیل ها را به جامعه منتقل نمایند.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس افزود: نقش دانشجویان در آگاه سازی جامعه قطعا نقشی بی بدیل است که متاسفانه با مصوبه برگزاری زودهنگام امتحانات دانشگاه ها با بی مهری مسئولان مواجه شده اند.

ثابتی با اشاره به اینکه این طرح از سوی مسئولان وزارتخانه به دانشگاه ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: مطمئنا طرح یا برنامه ای که با اجماع نظر نمایندگانی از دانشجویان و مسئولان دانشگاهی تدوین و طراحی شود مفیدتر و قابل اجراتر خواهد بود.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس به لزوم ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه و حضور حداکثری مردم مطابق منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: تعطیلی دانشگاه ها در این برهه حساس اقدامی اشتباه و درجهت کاهش این شور و نشاط است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاهی می توانستند با نظرخواهی از دانشجویان تدبیر بهتری برای این مساله بیاندیشند.

ثابتی با اشاره به اینکه نمی توان اهداف باطنی تعیین چنین مصوبه ای را به راحتی تحلیل کرد، گفت: در این که این طرح، اشتباهی قابل جبران است شکی نیست، باید توجه داشت که دانشگاه و دانشجویان برای حضور در سر کلاس هزینه می کند و دانشجویان حق دارند که از زمان کامل برای بهره گیری از دروس اساتید استفاده کنند.

 

کد خبر 2034026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha