۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

خلخالی:

ارتش ایران مردمی ترین و قدرتمندترین ارتش دنیا است

ارتش ایران مردمی ترین و قدرتمندترین ارتش دنیا است

شاهرود-خبرنگار مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ارتش ایران را یکی از مردمی ترین و قدرتمندترین ارتش های دنیا دانست و گفت: ما هیچ ارتشی را سراغ نداریم که این قدر پای بند به اعتقادات دینی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان شاهرود به مناسبت گرامي داشت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، صبح پنج شنبه با اجراي رژه، بار ديگر عزم و صلابت خود را براي دفاع از تماميت ارضي كشور به نمايش گذاشتند.

در اين مراسم که در میدان ولایت شاهرود برگزار شد يگان هاي پياده و موتوري لشكر 58 تكاور ذوالفقار، گروه 10 پدافند هوايي محرم، نيروي انتظامي، سپاه پاسداران و بسیج با اجراي رژه از مقابل كلام الله مجيد و تمثال مبارك بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري بر تدوام اطاعت و تبعيت از فرامين فرماندهي كل قوا تاكيد كردند و آمادگي خود را براي دفاع از كشور در مقابل هرگونه تهاجم دشمنان اعلام داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این مراسم ارتش ایران را یکی از مردمی ترین و قدرتمندترین ارتش های دنیا عنوان کرد و گفت: ما هیچ ارتشی را سراغ نداریم که این قدر پای بند به اعتقادات دینی حرکت کند و تنها ارتشی است که فرماندهی آن را صالح ترین انسان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هدایت می کند.

علیرضا خلخالی افزود: ارتش ایران حرف های زیادی در دنیا برای گفتن دارد و آن را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: امروز در جهانی که متلاطم و نا آرام است و کشور ایران مورد طمع و خشم دشمنان قرار گرفته و کوچکترین رفتار ما را زیر نظر دارند ولی در سایه رهبری و حمایت های مردمی نمی توانند کارهایشان را پیش ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: در دنیای امروز شاهدیم که ارتش در کشورهای دیگر یکی از نیروهای منزوی است ولی در کشور ما بر محور مهر و محبت یک ارتش مردمی داریم که خانواده های مسلمان و مذهبی آن را حمایت می کنند.

خلخالی تصریح کرد: ارتش ایران یک ارتش مردمی است که بر محور اعتقادات و حمایتهای مردمی شکل گرفته است و باعث تسریع در پیشرفت انقلاب اسلامی شده است.

وی اظهار داشت: شناخت حضرت امام (ره) از ارتش تمام ترفندها را برملا کرد و ارتش که یکی از ارکان مهم ملی است و پشتیبان آن مردمی ترین افراد هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: امروز دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی پیوند بین مردم و مسئولان را خدشه دار کنند و راه مردم را از مسئولان جدا کنند که با لطف خدا و حمایت های مردم و رهبری کشورمان همچنان در مقابل دشمنان ایستاده است و عزت و اقتدار خود را در دنیا حفظ کرده است.

 امیر سرتیپ دوم محبوب قربانی، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان سمنان و فرمانده لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود نیز در این مراسم تفاوت ارتش ایران با ارتش های کشورهای دیگر را مبانی ایمان و اعتقادت و انگیزه های الهی عنوان کرد و گفت: ارتش ما پشتیبان محکمی مانند مردم دارد که در نیا بی نظیر است.

اجراي برنامه هاي نمايشي رزمي كاران لشكر 58 تكاور ذوالفقار شامل شكستن اجسام سخت، جنگ سرنيزه، پرش از حلقه آتش و رزم تن به تن از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

کد خبر 2035286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha