۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴

كشتي آزاد قهرماني آسيا- هند؛

ملی‌پوشان ایران برای مدال برنز می‌جنگند/ دستمان از طلا کوتاه شد!

ملی‌پوشان ایران برای مدال برنز می‌جنگند/ دستمان از طلا کوتاه شد!

سومین روز از مسابقات كشتی آزاد قهرمانی آسيا در حالی از ظهر امروز دوشنبه در دهلی‌نو آغاز شد که سه نماينده ايران به ديدار رده‌بندی و يك نماينده دیگر به گروه بازنده‌ها راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم مسابقات كشتی آزاد قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات اوزان 66، 74، 84 و 96 كیلوگرم در سالن ایندیریا گاندی شهر دهلی‌نو آغاز شد و این در حالیست که هر چهار نماینده کشورمان از راهیابی به فینال و دستیابی به مدال طلا باز ماندند.

بر این اساس در وزن 66 كیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست با نتایج یک بر 3، 4 بر 3 و 5 بر 2 اماندیك باكیف از قزاقستان را شكست داد. وی در در دور بعد مقابل مانداراخان گانزوریك از مغولستان در سه تایم و با نتایج صفر بر 2، 4 بر 4 و یک بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این كشتی گیر در دیدار فینال یوسفی به گروه شانس مجدد راه یافت.

وی ابتدا در این مرحله به مصاف توشینوری ایشیدا از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی برای كسب مدال برنز با یانگ جانگ از كره جنوبی مسابقه می‌دهد. در این وزن آمیت كومار از هند و گانزوریك از مغولستان فینالیست شدند.

در وزن 74 كیلوگرم عزت‌اله اكبری در دور نخست دیدار بایراموف از تركمنستان را در دو تایم و با نتایج مشابه 3 بر صفر شكست داد. وی در دور بعد پراوین از هند را در دو تایم و با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یك مغلوب كرد. اما در مرحله نیمه نهایی مقابل چانگیو ژانگ از چین در دو تایم و با نتایج 3 بر یک و 4 بر 3 مغلوب شد و برای كسب مدال برنز با برنده كشتی گیران كره جنوبی و تاجیكستان مسابقه می‌دهد. در این وزن رشید قربان اف از ازبكستان و كشتی گیر چینی فینالست شدند.

در وزن 84 كیلوگرم احسان امینی در دور نخست به مصاف جامبولات ماگژومایف از قزاقستان رفت و با نتایج  یک بر صفر و 2 بر یک از سد این كشتی گیر گذشت وی در دور بعد اردوگول از مغولستان را در سه تایم و با نتایج صفر بر 4، 6 بر 2 و 3 بر یک شكست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل امیدجان عثمان اف از ازبكستان با نتایج 2 بر صفر و 7 بر 2 نتیجه را واگذار كرد تا برای كسب مدال برنز با برنده كشتی‌گیران عراق و هند مسابقه بدهد. در این وزن آیبك یوسپوف از قرقیزستان و امیدجان عثمان اف از ازبكستان فینالیست شدند.

در وزن 96 كیلوگرم حامد تاتاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم تاكاشی یاماگوچی از ژاپن را در دو تایم و با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر شكست داد. وی در مرحله نیمه نهایی در سه تایم و با نتیجه 7 بر 4 مغلوب جائه گانگ كیم از كره‌جنوبی شد تا برای كسب مدال برنز به مصاف ساب خانجان توشپالاتوف از ازبكستان برود. دیگر فینالیست این وزن رستم اسكندری از تاجیكستان است.

 

کد خبر 2038320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha