۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

محمدی:

لاله های گچسر امسال زودتر شکفتند/ درهای باغ لاله ها از 9 اردیبهشت باز می شود

لاله های گچسر امسال زودتر شکفتند/ درهای باغ لاله ها از 9 اردیبهشت باز می شود

کرج - خبرگزاری مهر: بخشدار آسارا گفت: امسال پانزدهمین جشنواره باغ لاله ها زودتر از سال های گذشته آماده میزبانی از گردشگران شده است و علاقمندان می توانند از روز 9 اردیبهشت ماه سال جاری به تماشای لاله های رنگارنگ بنشینند.

محسن محمدی سیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتتاح پانزدهمین جشنواره باغ لاله ها زودتر از هر سال محقق می شود و در این راستا نیز  جلسات متعدد به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر پانزدهمین جشنواره لاله های امسال برگزار شده و ما حصل این جلسات هماهنگی های لازم با ادارات ذیربط اعم از اداره راه جهت پاکسازی جاده و پارکینگ ، استقرار نیروهای کلانتریها و پلیس راه به منظور برقراری امنیت بوده است.

وی افزود: همچنین اینترنت پرسرعت نیز توسط مخابرات برای انعکاس اخبار این جشنواره فراهم شده است.

این مسئول تصریح کرد: از تاریخ هشت اردیبهشت ماه سال جاری جشنواره باغ لاله ها افتتاح و 9 اردیبهشت ماه اولین روز بازگشایی آن می باشد و عموم مردم می توانند از این باغ زیبا بازدید به عمل آورند.

محمدی همچنین ادامه داد: اداره کل گردشگری تولیت برگزاری این جشنواره را به شرکت خصوصی تاچ به مدیرعاملی آقای باقری سپرد و اطلاع رسانی این جشنواره در مسیر جاده چالوس و سطح شهر نیز توسط شرکت مذکور انجام می گردد.

بخشدار آسارا یادآور شد: علاقه مندان می توانند در ایام هفته از ساعت 9 صبح تا 18 و در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 13 از پانزدهمین جشنواره باغ لاله ها بازدید کنند.

وی به برنامه های جانبی جشنواره باغ لاله ها اشاره کرد و گفت: با توجه به درپیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اردوها و برنامه های متعددی توسط ادارات در این مکان صورت می گیرد.

محمدی سیرایی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: پیش بینی می شود بازدید از جشنواره باغ لاله ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و همچنین تاریخ خاتمه این نمایشگاه 20 اردیبهشت ماه است ضمن اینکه از علاقه مندان و بازدیدکنندگان از جشنواره باغ لاله ها پذیرایی به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است آمار بازدیدکنندگان از چهاردهمین جشنواره باغ لاله ها در اردیبهشت 91 ، 520 هزار نفر بوده است.

 

کد خبر 2041105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha