۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۳۸

حسین پور:

قطع مکرر اینترنت در شیروان کاربران را به ستوه آورده است

قطع مکرر اینترنت در شیروان کاربران را به ستوه آورده است

شيروان - خبرگزاري مهر: عضو شورای اسلامی شهر شیروان با انتقاد از کاهش سرعت و قطع پیاپی اینترنت در روزهاي اخير گفت: قطع مکرر اینترنت کاربران را به ستوه آورده است.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عدم پاسخ گویی مسئولان در خصوص قطع و کاهش سرعت اینترنت در روزهاي اخير افزود: با وجود قرار گرفتن در دنیای ارتباطات و عصر دولت الکترونیک، متاسفانه در روزهاي اخير شاهد قطع اینترنت و اخلال در خدمات رسانی به مردم هستیم و در اين زمينه نيز عدم پاسخگویی و بی توجهی مخابرات به انبوه کاربران تاسف آورتر است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیروان کاهش سرعت و قطع پیاپی اینترنت را نگران کننده دانست و تصریح کرد: ابهام در سیاست های مخابرات در قبال اینترنت سبب شده تا بسیاری از کاربران اخلال در اینترنت را سهوی تلقی كرده و آن را متاثر از برخی سیاست ها در خصوص محدودسازی اینترنت و کاربران بدانند.

وی رویکرد فعلی مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی به کاربران را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: سرعت پایین اینترنت در کنار قطع مکرر آن و سکوت معنادار مسئولین سبب شده تا نوعی سوءظن بین مخابرات و کاربران شکل گیرد که ادامه این روند پسندیده نیست.

حسين پور اضافه كرد: در اين زمينه لازم است شرکت مخابرات صادقانه در خصوص دلایل کاهش سرعت و قطع اینترنت اطلاع رسانی کند.

عضو شوراي اسلامي شهر شيروان اخلال در اینترنت را اخلال در ارائه خدمات به مردم دانست و گفت: با توجه به روی آوری دولت به ارائه خدمات الکترونیک و سیستم اتوماسیون اداری، در حال حاضر با پيش آمدن مشكلات فوق الذكر، بسیاری از مکاتبات و مراجعات مردم در ادارات و نهادها با مشکل روبرو شده و انتظار می رود مسئولین به آشفتگی در این عرصه، پایان دهند.

کد خبر 2044379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha