۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود بوریام به‌خاطر ناکامی تیم‌های کره و ژاپن/ جیانگ‌سو با تفاضل حذف شد

صعود بوریام به‌خاطر ناکامی تیم‌های کره و ژاپن/ جیانگ‌سو با تفاضل حذف شد

تیم‌ فوتبال بوریام یونایتد تایلند به لطف فرار از شکست در زمین اف‌سی سئول و ناکامی خانگی نماینده ژاپن به عنوان تیم دوم گروه E، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه با برگزاری دو بازی در گروه E آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم بوریام یونایتد تایلند در دقیقه 75 شکست در زمین اف سی سئول کره‌جنوبی را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد تا به لطف همین یک امتیاز و شکست خانگی وگالتا سندای ژاپن جواز حضور در مرحله حذفی این مسابقات را بدست آورد.

در این دیدار که در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول برگزار شد، سئونگ یونگ جونگ(54) و کیم هیونگ سونگ(74) برای تیم میزبان گلزنی کردند و گل‌های تیم بوریام را سومری(56) و بونماسان(75) به ثمر رساندند. در نیمه نخست این بازی نیز کارملو یک ضربه پنالتی را برای تیم تایلندی از دست داد.

بر پایه این گزارش، تیم بوریام یونایتد تایلند در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم وگالتا سندای ژاپن درحالی در خانه برابر جیانگسو ساینتی چین تن به شکست 2 بر یک داد که در صورت کسب امتیاز در این بازی خانگی، می‌توانست به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات شود.

این دیدار به میزبانی ورزشگاه میاگی برگزار شد که در دقیقه 24 سوگای برای وگالتا گلزنی کرد اما لیو جیانی در دقیقه 38 کار را به تساوی کشاند. حمدی صلیحی نیز در دقیقه 62 یک گل دیگر به ثمر رساند تا چینی‌ها به یک برد خارج از خانه دست یابند. در دقایق پایانی دیدار ویلسون رودریگز(87 - وگالتا) و رن هانگ(90 - ‌جیانگسو) از داور کارت قرمز دریافت کردند تا دو تیم با 10 یار بازی را به پایان برسانند.

بدین ترتیب در این گروه تیم اف‌سی سئول کره‌جنوبی با 11 امتیاز به عنوان تیم اول به دور بعد راه یافت و بوریام یونایتد تایلند با 7 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده چین به عنوان تیم دوم گروه راهی دور بعدی شد. تیم‌های جیانگسو و وگالتا هم به ترتیب با 7 و 6 امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول رده بندی گروه E ایستادند و حذف شدند.

 

کد خبر 2045208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha