۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۳:۳۱

قالیباف:

احیا اسلام به برکت خون شهدا است/ در حل کردن مشکلات اولیه جامعه کوتاهی کرده‌ایم

احیا اسلام به برکت خون شهدا است/ در حل کردن مشکلات اولیه جامعه کوتاهی کرده‌ایم

شیراز – خبرگزاری مهر: شهردار تهران با بیان این که شرمنده خون شهدا و انقلاب هستیم زیرا اینگونه مدیریت کردن جامعه حق آنها نیست، تصریح کرد:آن طور که باید نتوانستیم جامعه را مدیریت کنیم و در حل کردن مشکلات اولیه جامعه کوتاهی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف عصر پنج شنبه در مراسم یادوآره شهدای قصردشت تاکید کرد: ما شرمنده خانواده شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری هستیم که آن طور که باید نتوانستیم جامعه را مدیریت کنیم و در حل کردن مشکلات اولیه جامعه کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: ما وکسانیکه انقلاب کردیم باور دارند که زیر سایه دین و مکتب اهل بیت(ع) انقلاب کردیم و امروز هم باید با فرهنگ ایثار و جهاد مشکلات جامعه را برطرف کرد.

شهردار تهران تصریح کرد: هرگاه که برای حل مشکلات راه های غیر از سنت اهل بیت(ع) را انتخاب کرده ایم با شکست مواجه شدیم.

کاندیدای ریاست جمهوری آینده با بیان اینکه شهدا خودشان را به صاحب اصلی فروخته اند یادآور شد: یقین داریم که خانواده شهدا و خود شهدا جز برای رضای خداوند هیچ هدفی را در پیش نگرفته بودند و خانواده های شهدا امانتی را که خداوند به آنها داده بود به خودش باز گرداند.

قالیباف افزود: افتخار است که شهدا خود را به صاحب اصلی فروخته اند و باید نگران کسانی باشیم که در این دنیا خودشان را به غیر فروختند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد احیا اسلام هستیم، اگر امروز در کشور عراق شیعیان بر سر کار هستند و شاهد قدرت اسلام در جهان هستیم به برکت انقلاب و خون شهدا است.

شهردار تهران با بیان اینکه نسل امروز نوع رفتار های امروز ما را قضاوت می کنند، گفت: نسل امروز گذشته را ندیده و متناسب با امروز قضاوت می کنند هر چند که این نوع قضاوت کردن از دید ما مناسب نیست اما باید با فرهنگ جهادی نوع نگاه نسل امروز را تغییر داد.

کد خبر 2045813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha