۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

گل محمدی قبل از دیدار با سپاهان:

انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی بیشتر است/ جام را از دست نمی‌دهیم

انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی بیشتر است/ جام را از دست نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار فینال رقابت های جام حذفی برابر سپاهان گفت: هر چند سپاهان تیم با شخصیتی است اما انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی بالاتر از حریف است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی که قرار است ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق افزود: فردا یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های پرسپولیس را پیش رو داریم که بازیکنان از انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی در این دیدار برخوردارند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس برای رسیدن به فینال سختی های زیادی را متحمل شده است گفت: ما روزهای سختی را در دیدارهای جام حذفی پشت سرگذاشتیم و در برخی مقاطع لیگ را هم فدای جام حذفی کردیم تا به فینال برسیم و امیدوارم بتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را به نام خود کنیم. به خاطر زحماتی که کشیده ایم نمی خواهیم به راحتی جام را از دست بدهیم. همه بازیکنان هم انگیزه لازم برای قهرمانی را دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از حریف روز یکشنبه به عنوان تیمی دارای شخصیت قهرمانی نام برد و خاطرنشان کرد: سپاهانی ها شخصیت تیمی بالایی دارند و نشان داده اند که شخصیت رسیدن به قهرمانی را دارند. به نظرم هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان شایستگی رسیدن به جام قهرمانی را دارند و هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده برنده فینال خواهد بود.

یحیی گل محمدی در مورد دلایل منتفی شدن خداحافظی مهدوی کیا در دیدار برابر سپاهان گفت: مهدی شان و شخصیت بالایی دارد و همه از این موضوع مطلع هستند. بعد از مشورتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پنج دقیقه بازی در شان خداحافظی مهدوی کیا نیست و باید بازی بزرگتری را برای وی در نظر بگیریم. باشگاه مقدمات لازم برای بازی با هامبورگ را فراهم کرده و قرار است مهدوی کیا در دیدار برابر این باشگاه آلمانی از فوتبال خداحافظی کند.

وی با بیان اینکه تکلیف بازی کردن مهدوی کیا در دیدار برابر سپاهان در پایان تمرین روز شنبه مشخص خواهد شد در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: خوشبختانه کریمی شرایط خوبی دارد و در کنار تیم تمرین کرده است. ای کاش او در دیدار برابر ملوان حداقل 20 دقیقه برای ما بازی می کرد تا در شرایط مسابقه قرار گیرد. با این حال در پایان تمرین روز شنبه ترکیب تیم و وضعیت بازیکنان مصدوم مشخص خواهد شد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2046774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha