۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

سعید شیرینی خبر داد:

پنج دقیقه بازی در شان مهدوی‌کیا نبود/ مهدی در دیداری رسمی خداحافظی می‌کند

پنج دقیقه بازی در شان مهدوی‌کیا نبود/ مهدی در دیداری رسمی خداحافظی می‌کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پنج دقیقه بازی در شان مهدوی‌کیا نبود، گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می‌دانست در خصوص بازی خداحافظی مهدوی‌کیا بیشتر بررسی و بهترین اقدام برای این بازیکن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرینی در خصوص منتفی شدن بحث خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال در بازی با سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: محمد رویانیان در روزهای اخیر مذاکراتی را با پیشکسوتان و صاحب‌نظران انجام داد و پس از بررسی کامل این مسئله، به این نتیجه رسید که 5 دقیقه بازی در شان مهدوی‌کیا نیست.

وی با اشاره به اینکه تا آخر وقت اداری امروز جمع‌بندی در خصوص برگزاری این بازی انجام می‌شود، ادامه داد: در گذشته فرشاد پیوس در حالی از فوتبال آنهم در یک بازی بسیار حساس بین تیم‌های پرسپولیس با استقلال خداحافظی کرد که بیش از 5 دقیقه در زمین حضور یافت و پرسپولیس در آن مسابقه 4 تعویض انجام داد. ما هم می‌خواستیم این اقدام را انجام دهیم که با مخالفت مواجه شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه وظیفه خود می‌دانست در این خصوص بیشتر بررسی و بهترین اقدام برای مهدوی‌‎کیا که سال‌ها در فوتبال ایران افتخار آفرینی کرد، صورت گیرد. همچنین وی در یک بازی رسمی از فوتبال خداحافظی کند تا شان او حفظ شود.

شیرینی در پایان گفت: باید بهترین مراسم برای مهدوی‌کیا که اسطوره‌ای مثالزدنی از لحاظ فنی و اخلاقی برای پرسپولیس و تیم ملی بوده است، در نظر گرفته شود که این بسیار مهم بود. در این بین خوشبختانه با موافقت مسئولان باشگاه، این امر در حال انجام است و امیدواریم مهدوی‌کیا در بازی با هامبورگ از فوتبال خداحافظی کند.

کد خبر 2046797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha