۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۳

شیرینی برد سپاهان برابر پرسپولیس به کام تبریزی ها/ تراکتور دوباره آسیایی شد

شیرینی برد سپاهان برابر پرسپولیس به کام تبریزی ها/ تراکتور دوباره آسیایی شد

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری برابر میزبان خود آلومینیوم هرمزگان و به لطف پیروزی تیم سپاهان اصفهان برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پیروزی تیم سپاهان برابر تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی و قهرمانی این تیم اصفهانی، تیم تراکتورسازی تبریز جواز حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را به دست آورد.
 
تراکتورسازی که با برتری برابر تیم آلومینیوم هرمزگان 62 امتیازی شد، به دلیل پیروزی تیم استقلال در خانه فولاد فاصله خود با این تیم اهوازی را به پنج امتیاز افزایش داد و سومی خود در لیگ برتر را قطعی کرد.
 
با توجه به اینکه گفته می شود سهمیه فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا همان 1+3 خواهد بود، با این شرایط تیم تراکتورسازی حضوری مستقیم در این رقابتها خواهد داشت و بدین ترتیب تیم فولاد خوزستان در پلی آف فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد شد.
 
پیروزی تراکتورسازی در بندر با هدایت آذرنیا
 
هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر دیروز با انجام هفت دیدار همزمان سپری شد که در یکی از این بازی ها تیم تراکتورسازی تبریز در خانه تیم آلومینیوم هرمزگان به پیروزی دو بر یک دست یافت.
 
در این دیدار تیم تراکتورسازی در همان نیمه اول به دو گل رسید تا برتری خود را به حریف دیکته کند. در این نیمه ابتدا سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 15 و سپس جواد کاظمیان در دقیقه 35 برای تیم تراکتورسازی گلزنی کردند.
 
در نیمه دوم اما تیم آلومینیوم هرمزگان که خطر سقوط به دسته پائین تر این تیم را تهدید می کند، برای جلو گیری از شکست برابر تراکتورسازی به هر دری زد اما تنها گل دقیقه 50 میلاد میداوودی نتوانست مانع از این باخت خانگی برای شاگردان پرویز مظلومی شود.
 
در این بازی حسن آذرنیا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بود.
 
تراکتورسازی با این پیروزی 62 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی تیم سپاهان رسید و با توجه به شکست خانگی تیم فولاد برابر استقلال که منجر به قهرمانی زودهنگام تیم استقلال شد، تیم تبریزی حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.
 
تیم آلومینیوم هرمزگان نیز با قبول شکست برابر تراکتورسازی تبریز 34 امتیازی باقی ماند تا با توجه به پیروزی پرگل تیم ذوب آهن برابر صنعت نفت آبادان، به رده چهاردهم سقوط کرده و در آستانه بازگشت به لیگ دسته اول قرار بگیرد.
 
کد خبر 2047655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha