۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

حاشیه پرسپولیس - سپاهان؛

چمن آزادی یک ساعت قبل از بازی آبیاری شد

چمن آزادی یک ساعت قبل از بازی آبیاری شد

در فاصله یک ساعت تا بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در دیدار نهایی بیست و ششمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که برخی حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* در فاصله یک ساعت تا شروع این دیدار مسئولان چمن ورزشگاه آزادی اقدام به آبیاری آن کرده‌اند. نکته جالب این که آنها بیشتر داخل محوطه جریمه و حوالی آن را آبیاری کرده‌اند.

* با پر شدن جایگاه تماشاگران پرسپولیس، ماموران انتظامی به هواداران این تیم اجازه دادند در یکی از جایگاه‌های سپاهانی‌ها در طبقه دوم مستقر شوند. در این هنگام حدود 50 هوادار سپاهان در محاصره طرفداران پرسپولیس قرار گرفتند که البته بلافاصله توسط ماموران امنیتی به طبقه اول منتقل شدند.

* هواداران پرسپولیس چندین مرتبه اقدام به پرتاب مواد منفجره کردند و پس از هر انفجار شعار "پرسپولیس زلزله همینه همینه" سرمی دادند می‌دادند.

* قسمت‌هایی از دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و عمان به صورت زنده از اسکوربورد ورزشگاه آزادی پخش شد و پس از قهرمانی ایران نیز یک سرود شاد از سوی مسئولان ورزشگاه آزادی برای حاضرین در ورزشگاه پخش شد.

* سکوی قهرمانی برای اهدای جام قبل از شروع بازی درست شد که بخشی از آن در پشت نیمکت سپاهان و بخش دیگر آن هم پشت نیمکت پرسپولیس قرار گرفت.

* بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت 16:40 وارد ورزشگاه شدند و در حالی که به شدت تشویق می‌شدند به رختکن رفتند. علی کریمی بیش از همه بازیکنان پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت. کریم باقری هم ساعت 16:45 دقیقه خود را به پرسپولیسی‌ها رساند.

کد خبر 2047827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha