۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۱۳

حاشیه های فولاد - استقلال/

استقلال تهران در اهواز جشن قهرمانی گرفت/ آبی ها نماز شکر خواندند

استقلال تهران در اهواز جشن قهرمانی گرفت/ آبی ها نماز شکر خواندند

بازی استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر در برابر فولاد خوزستان، جشن قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور را در اهواز بر پا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، بازی دو تیم از سری رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز در حالی آغاز شد که تعداد قابل توجهی از تماشاگران به علت تکمیل شدن گنجایش ورزشگاه پشت درهای بسته ماندند و امکان حضور در ورزشگاه و مشاهده بازی را به دست نیاوردند.

ورزشگاه هم حدود 45 دقیقه قبل از آغاز بازی تکمیل شد و هوادارنی که امکان حضور در ورزشگاه را به دست نیاوردند درگیری هایی با ماموران مستقر در درهای ورودی ورزشگاه ایجاد کردند ولی در کل نظم مناسبی در این بازی حاکم بود.

اطراف ورزشگاه تختی اهواز هم برخلاف سایر بازی ها، از ترافیک نسبتا سنگینی برخورد بود به گونه ای که حرکت خودروها در اطراف این مکان که یکی از نقاط مرکزی و پرتردد شهر اهواز به شمار می رود به سختی صورت می گیرد.

همچنین هتل محل اسکان آبی پوشان نیز از ظهر روز گذشته که کاروان استقلال در آن مستقر شد در محاصره هواداران این تیم قرار گرفته بود و آنها قصد داشتند با بازیکنان مورد علاقه خود عکس یادگاری بگیرند که در این بین بیشترین توجه متوجه فرهاد مجیدی بود.

قبل از آغاز بازی مراسم یادبودی برای نظام گنجاپور و نوری خدایاری دو بازیکن خوزستانی و مطرح فوتبال کشور در ورزشگاه برگزار شد تا یاد این دو بازیکن قدیمی فوتبال خوزستان که در مدت اخیر به دیار باقی شتافته اند گرامی داشته شود.

جایگاه خبرنگاران هم مثل همیشه در این بازی ها مورد طعم برخی افراد قرار می گیرد به گونه ای که آنها با ورود به این محل قصد نشستن در این جایگاه را دارند که البته این بار ماموران خاصی برای این بخش از ورزشگاه در نظر گرفته شود و به افراد متفرقه اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد ولی بازهم ورزشگاه مملو از جمعیت است.

بازی دو تیم هم از جذابیت های فراوانی برخوردار بود و هواداران از دیدن یک بازی جذاب و دیدنی شادمان شدند. با وجود اینکه این بازی همزمان با دیدار نهایی جام حذفی بین دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران برگزار شد ولی بازهم استقبال از آن بی نظیر بود.

در نهایت این بازی جذاب و دیدنی با تکل جواد نکونام از روی نقطه پنالتی به سود آبی پوشان به پایان رسید و این تیم برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور را تجربه کرد.

بعد از پایان بازی کادرفنی فولاد بلافاصله به سمت نیمکت استقلال تهران رفت و این قهرمانی و این پیروزی را به آنها تبریک گفتند. همچنین زمین چمن ورزشگاه بعد از پایان بازی به شدت شلوغ شد و افراد متفرقه فراوانی بازیکنان استقلال تهران را برای جشن خو همراهی می کردند.

برخی هواداران استقلال تهران نیز با وجود تمام مخاطرات، خود را از بالای داربست جایگاه تماشاگران به زمین ورزشگاه رساندند تا لذت شرک در جشن قهرمانی را به دست بیاوردند که البته با برخور نیروهای انتظامی مواجه شدند.

استقلالی ها هم به یمن این قهرمانی با حضور در وسط ورزشگاه تختی اهواز اقدام به خواندن نماز شکر به امامت یک روحانی که از تهران آنها را همراهی می کرد، کردند.

بازي فولاد و استقلال در چارچوب هفته سي و سوم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور ازساعت 18 امروز در ورزشگاه تختي اهواز آغاز شده است که آبی پوشان تا دقایق پایانی با تک گل جواد نکونام از روی نقطه پنالتی به سود آبی پوشان در حال جریان است.


 


 

کد خبر 2047981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha