۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۲۰

حاشیه پرسپولیس - سپاهان؛

پرسپولیسی‌ها مصاحبه نکردند/ سپاهانی‌ها پشت در رختکن ماندند

پرسپولیسی‌ها مصاحبه نکردند/ سپاهانی‌ها پشت در رختکن ماندند

بعد از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان برخی از پیشکسوتان این تیم که در جایگاه ویژه حضور داشتند حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی فوتبال باشگاهی ایران شامگاه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری سپاهانی‌ها در ضربات پنالتی همراه شد. برخی حواشی پس از پایان این دیدار به شرح زیر است:

* برخی پیشکسوتان تیم پرسپولیس از جمله حمید استیلی، محمد پنجعلی و فرشاد پیوس که در جایگاه ویژه حضور داشتند از مصاحبه با خبرنگاران امتناع کردند. در بین آنها استیلی تنها به گفتن این جمله که "اصلا شرایط صحبت کردن را ندارم" اکتفا کرد.

* هواداران تیم پرسپولیس که انتقادهای فراوانی نسبت به عملکرد کادر فنی داشتند انتقاد از یحیی گل‌محمدی را به استیلی انتقال دادند.

* وینکو بگوویچ که از جایگاه ویژه نظاره گر دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان بود در پایان بازی مات و مبهوب نشسته بود و با کسی حرف نزد.

* اعضای تیم سپاهان که پس از برگزاری شادی اولیه به رختکن بازگشته بودند به ناگاه با دربهای بسته رختکن مواجه شدند و تا دقایق طولانی پشت در ماندند.

* هواداران سپاهان تا آخرین لحظاتی که در ورزشگاه حضور داشتند تیم خود را تشویق کردند.

* نیلسون و خانزاده از پرسپولیس و جالوویچ و بولکا از سپاهان بازیکنانی بودند که در پایان مسابقه تست دوپینگ دادند.

کد خبر 2048029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha