۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۰۵

زلاتکو کرانچار:

پرسپولیسی‌ها تماسی با من نداشتند/ اولویتم برای فصل آینده سپاهان است

پرسپولیسی‌ها تماسی با من نداشتند/ اولویتم برای فصل آینده سپاهان است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر این نکته که هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با وی صورت نگرفت است، گفت: اولویت من سپاهان است و باید حالا بدون تعارف با آنها مذاکره کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان مراسم اهدای جام قهرمان فوتبال جام حذفی باشگاهی کشور که شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت: به نظرم ما در کل بازی شایسته‌تر از پرسپولیس بازی کردیم. به خصوص در نیمه دوم و وقت‌های اضافی با تغییراتی که انجام دادیم کاملا بهتر بازی کردیم و در ضربات پنالتی هم توانستیم خودمان را ثابت کنیم. ما روی این ضربات با برنامه کار کردیم و در دیدار با استقلال هم نشان دادیم که با هدف پنالتی زده‌ایم.

وی در خصوص شایعات اخیر مربوط به مذاکره باشگاه پرسپولیس با وی اظهار داشت: این اواخر شایعاتی را مطرح کرده بودند و من هم چیزهایی شنیده بودم ولی هیچ گونه تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با من صورت نگرفت و باید تاکید کنم که اولویت من سپاهان است و می خواهم با این تیم به کار خودم ادامه دهم. ما یک اساس خوب را برای مذاکره فراهم کرده‌ایم و حالا وقت آن رسیده است که پای میز مذاکره بنشینیم و بدون تعارف حرفهایمان را برای ادامه همکاری عنوان کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با بیان این که بازیکنان این تیم خود را با بازی‌های پرفشار تطبیق داده بودند عنوان کرد: ما هر چهار روز یک بار بازی می‌کردیم و بازیهای پرفشاری انجام دادیم. شما دیدید که بارسلونا و رئال‌مادرید هم در چنین شرایطی نتوانستند خود را به خوبی برای بازی با تیم‌های آلمانی آماده کنند. در لیگ برتر هم ما با چنین شرایطی مواجه شده بودیم ولی برای این دیدار چند روزی فرصت داشتیم و توانستیم با برنامه به مصاف تیم پرسپولیس برویم. سپاهان در عرض یک سال و نیم دو جام به دست آورد و در لیگ برتر هم تا آخرین روزها برای قهرمانی جنگید که این نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشته‌ایم.

کرانچار در خصوص داوری این بازی نیز گفت: به هرحال بازی فینال همواره باشکوه است و داور هم باید بر این شرایط مسلط باشد. من فکر می‌کنم داور در دو صحنه به خوبی قضاوت نکرد و از سوی ما هم حرف نامربوطی مطرح نشده بود.

کد خبر 2048058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha