۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

آیت الله دری/

بزرگترین سرمایه های کشور نزد معلمان به امانت است

بزرگترین سرمایه های کشور نزد معلمان به امانت است

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: بزرگترین سرمایه های کشور نزد معلمان به امانت گذاشته شده است و معلمان وظیفه دارند با تربیت صحیح خود ازاین کودکان و نوجوانان نگهداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ا.. قربانعلی دری نجف آبادی صبح روز دوشنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی استان از دانش آموزان به عنوان بزرگترین سرمایه و امانت کشور نزد معلمان یاد کرد و گفت: آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی دقیق از این سرمایه های ارزشمند کشور به بهترین شکل ممکن پاسداری و امانت داری کند.

وی تجلیل از مقام معلم را تجلیل از عقل و خرد و اندیشه دانست و اظهارداشت: هفته معلم  فرصت بسیار خوبی برای قدردانی این قشر با کرامت است.

آیت الله دری افزود: معلمان باید بیشتر از آنکه به بحث آموزش دانش آموزان توجه دارند به تربیت آنان بر اساس معیارهای اسلامی توجه کنند چرا که علم بدون تربیت و معرفت ممکن است زیانبار هم باشد.

وی همچنین گفت: معلمان باید با تلاش و همت مضاعف بار سنگین این امانت بزرگ را با موفقیت و سلامت به مقصد برسانند.

تخریب اماكن مقدس مذهبی، اقدامی ضدانسانی است

نماینده ولی فقیه در استان مركزی در بخش دیگری از سخنان خود تخریب اماكن مقدس مذهبی، حرم‌ها و مقبره‌ها ی بزرگان دین را اقدامی ضدانسانی دانست و خاطرنشان کرد: هدف تخریب اماكن مذهبی دامن زدن به جنگ مذهبی است.

وی با محكوم كردن تعرض به مقبره حجربن عدی تصریح کرد: این اقدام ناجوانمردانه عناصر وهابی و سلفی كه هم زمان با كشتار بی رحمانه مردم بی پناه سوریه انجام گرفت، قلب هر آزاداه ای را به درد آورده است.

امام جمعه اراك اضافه کرد: هتك حرمت به مزار مطهر حجر بن عدی، اقدام موهن و گستاخانه عوامل خود باخته و مزد بگیر استكبار جهانی و نشانه اوج رذالت و بی ایمانی عوامل آن است.

 

 

کد خبر 2048439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha