۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۳:۱۷

شکوری راد:

آینده مطلوب برای جامعه ایران در سایه قانون گرایی امکان پذیر است

آینده مطلوب برای جامعه ایران در سایه قانون گرایی امکان پذیر است

رشت – خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس ششم با بیان اینکه انتخابات پیش رو می تواند منشا امید برای مردم باشد گفت:هر کس انتخاب شود ملزم به اجرای قانون اساسی است و نباید کشور را زیر و رو کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکوری راد ظهر چهارشنبه در میزگرد سیاسی با عنوان " آینده مطلوب، ایران پس از انتخابات" که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان برگزار شد، افزود: انتخابات پیشرو می تواند منشا امید برای مردم باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هرکس بر اساس انتخابات آزاد و سالم در کشور رئیس جمهور انتخاب شود می تواند امید ایجاد کند، اظهارداشت: این امید می تواند سرمایه بزرگی برای ساختن آینده مطلوب باشد و  اعتماد ایجاد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم  و عضو جبهه مشارکت گفت: هر کس انتخاب شود ملزم به اجرای قانون اساسی است و نباید کشور را زیر و رو کند.

وی خطاب به مسئولان افزود: اجازه دهید مردم فردی را دوست دارند به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که این به نفع نظام و کشور است.

شکوری راد تصریح کرد: هرکسی بر اساس انتخابات آزاد و سالم  به عنوان رئیس جمهورانتخاب شود هیچ یک از جایگاه های که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است را  تهدید نخواهد کرد.

وی اظهارداشت: اگر انتخابات سالم و آزاد صورت گیرد  رئیس جمهوری که انتخاب می شود بنا نیست با رهبری، سپاهیان و دیگرانی که بر سر جای خود نشسته اند، چالش کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم  با اعلام اینکه  رئیس جمهوری ایران اسلامی باید مایه مباهات کشور در دنیا باشد، گفت: در دوره ریاست جمهوری " سید محمد خاتمی "  ملت ایران در دنیا احساس عزت و آرامش کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با انتخابات آزاد و سالم فضای تیره و تاریک کشور به فضای روشن تبدیل خواهد شد،  افزود: آینده مطلوب برای جامعه ایران در سایه قانون گرایی ( قانون محور تمامی کارها باشد و همه با قانون تمکین کنند)، شفافیت و کارآمدی امکانپذیر است.

شکوری راد تاکید کرد: کسانی به منصب های حکومتی گمارده شوند که توانمند و در منصب های پائین تر امتحان پس داده باشند.

وی همچنین نخبگان جامعه را سرمایه ملی کشور دانست و یادآورشد: به ظاهر مشت محکم بر دهان استکبار و دنیای غرب کوبیده می شود اما در باطن بهترین سرمایه های ملی همان جوانان این مملکت هستند از کشور مهاجرت و به راحتی در دامان  دیگر کشورهای جهان قرار می گیرند.

کد خبر 2050584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha