۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

مدیرعامل پاس در گفتگو با مهر:

سر بی‌گناه پای دار می‌رود اما بالای دار نمی‌رود/ در استیناف حق به حقدار می‌رسد

سر بی‌گناه پای دار می‌رود اما بالای دار نمی‌رود/ در استیناف حق به حقدار می‌رسد

مدیرعامل باشگاه پاس با تاکید بر اینکه سر بی گناه تا پای دار می رود اما بالای دار نمی رود، گفت: من از شنیدن آرای کمیته انضباطی در مورد خودم شوکه شده ام چون در این فصل از رقابت های لیگ آزادگان کوچکترین تخلفی انجام نداده ام.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و 6 ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من با شنیدن این رای شوکه شدم و نمی دانم جرمم چیست که کمیته انضباطی این رای را علیه من صادر کرده است. من مطمئنم کوچکترین تخلفی در رقابت های این فصل لیگ ازادگان انجام نداده ام و عواملی که در باشگاه پاس مشغول به کار هستند نیز شرایط مشابهی دارند.

وی در همین خصوص افزود: من امروز قطعا به هیات رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال و کمیته انضباطی خواهم رفت تا ببینم جرمم چیست، و پس از آن از طریق کمیته استیناف پیگیر موضوع خواهم بود. امیدوارم دوستان با ارائه دلایل و مدارک من را توجیه کنند و اگرنه با یک اطلاع رسانی وسیع اعلام کنند که اشتباه رخ داده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد: پس از اینکه کمیته انضباطی آرای انضباطی خود را اعلام کردند، معاون استانداری همدان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و یکی از نمایندگان مجلس همدان با من تماس گرفته و از من خواستند که با قدرت به کار خود ادامه داده و پیگیر این موضوع باشم.

وی تاکید کرد: سر بی گناه تا پای دار می رود اما بالای دار نمی رود. من مطمئنم کمیته استیناف مرجعی است که در آن حق به حقدار خواهد رسید.

کد خبر 2054701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha