۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

کمیته استیناف هر رایی را بدهد، می پذیریم/ کم کاری ما سهوی بود!

کمیته استیناف هر رایی را بدهد، می پذیریم/ کم کاری ما سهوی بود!

قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان با تاکید بر اینکه هر رایی که استیناف بدهد را بدون هیچگونه اعتراضی می‌پذیریم، گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ما را به سوء مدیریت محکوم کرده اما مسئولان این کمیته مطمئن باشند اگر کم کاری و اشتباهاتی از سوی ما صورت گرفته عمدی نبوده و سهوی است.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد پرونده تبانی در لیگ دسته اول و محرومیت‌هایی که طبق این رای باعث محرومیت مسئولان و کادر فنی باشگاه صنعتی خوزستان شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد آرای خود در خصوص باشگاه استقلال صنعتی خوزستان مسئولان و کادر فنی باشگاه را متهم به تبانی نکرده است.

وی در این خصوص اضافه کرد: همانطور که رئیس این کمیته در رسانه ها اعلام کرده ما متهم به سوء مدیریت هستیم به همین دلیل تیم صنعتی خوزستان مانند تیم شهرداری تبریز محکوم به سقوط به یک دسته پایین تر نشده است.

قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان همچنین افزود: ضمن احترام به آرای کمیته انضباطی معتقدیم در شلوغی آرای این کمیته در خصوص پرونده تبانی در لیگ آزادگان، اشتباهاتی نیز رخ داده است، به همین دلیل ما طی درخواستی رسمی از کمیته استیناف خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده شده‌ایم و هر رایی که استیناف بدهد را بدون هیچ اعتراضی می‌پذیریم چون همواره معتقدیم که حق به حقدار خواهد رسید.

پورکیانی در پایان گفت: مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که ما را به سوء مدیریت بویژه در دیدار تیم‌های فوتبال صنعتی خوزستان و فولاد یزد در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته اول محکوم کرد‌ه‌اند، مطمئن باشند اگر کم کاری و اشتباهاتی از سوی ما صورت گرفته عمدی نبوده و سهوی است.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی تیم فوتبال باشگاه استقلال صنعتی خوزستان را به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و 18 ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محکوم کرد. بهمن روشنایی سرپرست تیم فوتبال باشگاه استقلال صنعتی خوزستان را به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محکوم می‌کند.

 

کد خبر 2055770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha