۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

سردار نقدی بیان کرد:

ملت ایران ملت حماسه سازی است/ هیچ وقت سازش نخواهیم کرد

ملت ایران ملت حماسه سازی است/ هیچ وقت سازش نخواهیم کرد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران ملت حماسه سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگ سوم خرداد در سالن اجتماعات شرکت گازاستان هرمزگان در جمع اقشار بسیج مستضعفین، بسیج مهندسین، بسیج کارگری، بسیج کارمندی و رزمندگان (فرهنگی)  ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد ولادت حضرت علی (ع) و سالگرد فتح خرمشهر افزود: ولایت فقیه نعمت بزرگی است، که کشورمان را از خیلی از بحرانها و چالش ها و مشکلات پیش رو از اول انقلاب تا کنون نجات داده است و تا زمانی که ملت ما گوش به فرمان ولی فقیه هستند و از ایشان تبعیت می کنند، هیچ خطری کشورمان را تهدید نخواهد کرد و از همه گردنه های سخت با موفقیت عبور خواهیم کرد.

سردار نقدی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به سر کردگی استکبار جهانی آمریکا تمام سعی و تلاششان را می کنند که ملت وکشورمان را شکست دهند و نمونه آن در سالهای دوران دفاع مقدس دو ابر قدرت شرق وغرب سابق و همه ی کشورهای اروپایی دست به دست هم دادند و انواع کمک های تسلیحاتی و نظامی را در اختیار صدام گذاشتند و از طرف دیگر بر علیه کشورمان تحریم های گسترده ای را تدارک دیدند به عنوان مثال حتی از ورود سیم خاردار به کشورمان هم جلوگیری می کردند.

وی بیان داشت: پیروزی ها و موفقیت هایی جمهوری اسلامی ایران حاصل زحمات، تلاش ها واز خود گذشتگی های ملت ما در طول تاریخ بوده است و هیچ موفقیتی به آسانی بدست نمی آید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خلق حماسه سیاسی و حضور مردم در پای صندوق های رای باید تلاش کنیم تا فردی  در مسند ریاست جمهوری کشور قرار گیرد که دارای ویژگی هایی از جمله: مومن و ولایتمدار، مردمدار، توانمند، دلسوز، متدین، حکیم، مدیر و مدبر، سازش ناپذیر با آمریکا، پاکدامن، پر کار و جهادی و... باشد.

سردار نقدی اظهار داشت: وضعیت کشورما با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و در عرصه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، عمران وآبادی و .... پیشرفت ها ی قابل ملاحظه ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی گفت: ایستادگی در برابر دشمنان را باید از شهداء، رزمندگان ، جانبازان و صبر خانواده های آنها درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه ملت جمهوری اسلامی ایران، ملتی مقاوم در مقابل تحریم ها و دسیسه های شوم دشمنان هستند گفت: ملت ایران هیچ وقت سازش نخواهند کرد و زیر بار ظلم و ستم دشمنان نخواهند رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: گوش به فرمان ولایت بودن و مقاومت در برابر دشمنان بوده است که امروز با پیشرفت در تمام زمینه ها به قدرت و تاثیرگزاری مهمی در جهان دست یافته ایم.

کد خبر 2061324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha