۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

لیگ کریکت برای نخستین بار برگزار می‌شود

لیگ کریکت برای نخستین بار برگزار می‌شود

رئیس انجمن کریکت با اشاره به برنامه ریزی 3 ساله برای این رشته از برگزاری نخستین لیگ این کریکت در ایران خبر داد.

افشین حیدری در گفتگو با مهر، در خصوص برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری اخیر خاطرنشان کرد: در این دو هفته هم کلاس داوری بین‌المللی را برگزار کردیم و هم کلاس مربیگری داشتیم. در کلاس مربیگری آقای اقبال سکندر از پاکستان که خود از چهره‌های سرشناس رشته به شمار می‌آید به عنوان مدرس حضور داشت و تدریس کرد.

وی افزود: ما برای حضور 35 نفر در این کلاس برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی فصل امتحانات دانشگاه باعث شد تا 24 نفر از 12 استان در این کلاس‌ها شرکت کنند. این دوره در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده بود که از سطح خوبی هم برخوردار بود.

رئیس انجمن کریکت از برگزاری لیگ این رشته در ایران خبر داد و افزود: برای نخستین بار قصد داریم تا لیگ باشگاهی این رشته را در داخل کشور برگزار کنیم. با یک برنامه ریزی 3 ساله آمادگی برگزاری لیگ را پیدا کردیم و تاکنون چابهار و گرگان به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده اند و مشهد هم برای میزبانی لیگ اعلام آمادگی کرده است.

حیدری در خصوص برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: دو تا سه اعزام در برنامه‌های ما گنجانده شده است و اگر مشکلات اقتصادی تازه‌ای پیش نیاید امسال تیم ملی در رقابتهای برون‌مرزی شرکت خواهد کرد.

کد خبر 2063739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha