۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

بیانیه مدافعان حرم/

فریب توطئه دشمنان را نخورده و با وحدت آتش فتنه را بی اثر خواهیم نمود

فریب توطئه دشمنان را نخورده و با وحدت آتش فتنه را بی اثر خواهیم نمود

در بخشی از بیانیه مدافعان حرم جهت اعلام آمادگی جوانان مسلمان و غیور ایرانی در دفاع از مقدسات اسلامی در شام شهادت حضرت زینب کبری(س) آمده است: ما فریب توطئه آنها را نخورده و حساب اینگونه اقدامات را از برادران اهل تسنن که خود از محبین اهل بیت رسول الله(ص) هستند جدا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین اجتماع بزرگ "مدافعان حرم" جهت اعلام آمادگی جوانان مسلمان و غیور ایرانی در دفاع از مقدسات اسلامی در شام شهادت حضرت زینب کبری(س) برگزار شد

همزمان با اوج گیری فعالیت ضداسلامی و ضد انسانی جریان سلفی ـ تکفیری وابسته به غرب در توهین به مقدسات و نوامیس مسلمانان و نیز شهادت جمعی از غیورمردان جبهه مقاومت اسلامی در سرزمین شام، دومین اجتماع بزرگ"مدافعان حرم" با حضور گسترده جوانان ایرانی، برای اعلام آمادگی جهت حضور در جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و دفاع از اماکن مذهبی به ویژه حرم نوه گرانقدر پیامبر اسلام(ص) برگزار شد. همچنین این مراسم بزرگداشتی برای رزمندگان گمنام جبهه مقاومت اسلامی بود که در راه مبارزه با ایادی پیدا و پنهان صهیونیست ها اخیرا به شهادت رسیده اند.

این مراسم شب گذشته ۵ خردادماه با برگزاری نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان آغاز شد و حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی میرلوحی و حسین شیخ الاسلام سفیر اسبق ایران در سوریه سخنرانی کردند و میثم مطیعی و عبدالرضا هلالی به ذکر مصیبت خواهند پرداختند.

به اهتزار درآوردن پرچم گنبد حرم حضرت زینب(س)، قرائت بیانیه و پخش کلیپ های مرتبط از دیگر بخشهای این مراسم بود.

 

بیانیه لشکریان حضرت ابالفضل(ع) شرکت کننده در دومین اجتماع بزرگ "مدافعان حرم" که در این مراسم قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبّارین

در هفته ها و روزهای گذشته شاهد بی حرمتی عده ای از تفاله های حقیر تکفیری به مقدسات مسلمین بودیم که به تحریک شیطان بزرگ، آمریکا و شیاطین دست نشانده او در منطقه دست به جنایاتی زدند که دل مسلمانان و همه انسان های آزاده جهان را داغدار کرد.

در این میان عاملین این هتک حرمتها، بی شرمی و جهالت را تا بدانجا رساندندکه تهدید به دست اندازی به حریم مطهر نوه گرانقدر رسول خدا (ص)، حضرت زینب کبری(سلام الله عیلها) نموده اند که البته ادعایی بس گزاف و کلامی گنده تر از دهان آلوده به حرام ایشان است.

ما شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ"مدافعان حرم"ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات شنیع و تأسف بار؛ به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (اروحنا له الفدا) عرضه می داریم:

ای سید و مولای ما!

خیل لشکریان ابالفضل العباس(ع) تا آخرین نفس در راه این انقلاب و آرمانهای بلند آن ایستاده اند و آماده اشارتی از آن جناب هستند تا با اعزام به سرزمین شام ضمن حراست از آستان کبریایی عقیله بنی هاشم(س)، طومار همه جاهلان متمسک و اربابان صهیونیست آنها را برای همیشه تاریخ در هم پیچند.

وَ سَیَعلمُ الّذین ظَلموُا اَیَّ منقلبٍ یَنقلِبُون

همچنین اعلام می داریم؛ همانگونه که رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب فرمودند"دشمن مي خواهد با اين كار، آتش نزاعهاى شيعه و سنى را تقويت كند"؛ دستهای پشت پرده دشمنان تمامی فرق اسلامی در طراحی این گونه اقدامات هویداست و ما فریب توطئه آنها را نخورده و حساب اینگونه اقدامات را از برادران اهل تسنن که خود از محبین اهل بیت رسوال الله(ص) هستند جدا می کنیم و به مدد الهی با بصیرت و وحدت مان آتش فتنه آنها را خاموش و بی اثر خواهیم نمود که خداى متعال مي فرمايد: «انّهم يكيدون كيدا. و اكيد كيدا» آنها مكر مي ورزند، اما مكر الهى بر مكر آنها قطعاً غالب خواهد شد و اين جريانى را كه مي خواهد در راه اتحاد امت اسلامى و پيشرفت امت اسلامى سنگ اندازى كند، متوقف خواهد كرد.

ان وعدالله حق

کد خبر 2063775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha